![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() VB maakt in Antwerpen grootscheepse reclame voor Blokwatch!
En zo stelt het Vlaams Belang in Antwerpen zijn eerste goede daad. Blokwatch Persbericht 10 december 2004 Vlaams Belang maakt op 250.000 ex. reclame voor Blokwatch Momenteel verspreidt het Vlaams Belang in alle Antwerpse brievenbussen de nieuwste editie van haar op glanzend papier gedrukte maandblad Antwerps Nieuws. Het op ca. 250.000 exemplaren gedrukte decembernummer van dit magazine is het eerste dat verschijnt sedert de naamsverandering van Vlaams Blok naar Vlaams Belang. En uiteraard wordt dan ook de nieuwe website bekendgemaakt: http://www.vlaamsbelangantwerpen.org, zo staat op de achterflap in grote letters te lezen. Eén detail waren ze bij het Vlaams Belang echter vergeten: die domeinnaam ook nog effectief te registeren, zo stelde een alerte medewerker van Blokwatch op donderdag 9 december 2004 vast. Als een echte Tijl Uilenspiegel deed hij het dan maar zelf, aldus verhinderend dat die domeinnaam alsnog in verkeerde handen zou vallen. En zo komt het dat het Vlaams Belang in heel Antwerpen dezer dagen promotie voert voor… Blokwatch. Neem een kijkje op http://www.vlaamsbelangantwerpen.org en u ziet meteen hoe dat kan. ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bloxbuster : 11 december 2004 om 11:34. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hmm. Zwak van jullie vind ik dat.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Zeer geslaagd,nu weet ik weer waarvoor het vb staat,met die uitspraken van De winter deze week had ik bijna mijn lidkaart terug gezonden.Verheug jullie maar in de overwinning van dit achterhoedegevecht,ik zal wel eens lachen na de volgende verkiezing.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Maar aangezien de juristen van het Vlaams Belang zeker niet dom zijn, kennen ze zonder twijfel de wet op het wederrechtelijk registreren van domeinnamen.
Volgende keer beter... ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() da's wel heel dom om een link op te geven die niet eens geregistreerd was.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Dat was inderdaad echt wel gieren bij de koffie, vanmorgen.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() IK bedank blocwath voor de mooie leeuwen welke ik nu heb kunnen opslaan. Die had ik nog niet in mijn verzameling.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Ach, hoe zwak weeral. Niet dat we iets anders gewoon zijn van de blokbashertjes.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Tis toch leuk zenne
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Fantastische zet van die FGTB'ers om die naam te laten registreren... Het VB heeft nu geen enkele poot om op te staan als haar naam ergens anders voor gebruikt wordt...
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nuja denken jullie er iets mee te bereiken? Net zoals die snul van Groen! die vlaamsbelang.be registreerde, komt kinderachtig over, vindt jezelf niet?
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is eens goed, dat burgers die naar die sites gaan ook eens objctieve info over het VB krijgen...
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Bwah, best wel grappig eigenlijk.
Bijkomend voordeel is dat het de Blokbasherkes weer eens heel even het gevoel geeft dat ze aan het winnen zijn. Bij de volgende verkiezingen zal de uitslag hen dan dubbel zo hard vol in het gezicht treffen. En d�*t zijn zo van die momenten waarvoor een mens het moet over hebben om hen ook eens een puntje te laten scoren, niet ? ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Juist dat is hetgeen ik zo leuk vind nu : sommige Blokbasherkes beschouwen dit blijkbaar als een hele prestatie. Je zou haast gaan denken dat het VB door dit voorval een drietal stemmen zou gaan verliezen in 2006 in plaats van er nóg een paar honderdduizend bij te winnen. ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |