![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite zijn we nauwelijks begonnen met vaccineren ik bedoel dan wereldwijd en het wordt al heel duidelijk dat dit een flop gaat worden
Ik vrees er voor dat September alles weer op slot zal gaan..... Wie nu nog steeds gelooft dat dit een natuurlijk virus is moet wel heel naïef zijn als je het mij vraagt. Het gidsland inzake vaccineren gaat alweer verstrengen en ze mogen zelfs al bijna hun eiland niet meer af ![]() https://www.demorgen.be/nieuws/meest...t-vk~b3d5e3d2/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk gaan vaccins niet echt helpen, dat weten we al lang betreft corona verkoudheden. Het komt er gewoon op neer het virus te aanvaarden en ermee leren leven zonder telkens in paniek te schieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet zeiken, gewoon iedereen prikken, eventueel een booster voor het winterseizoen, en wat er dan nog doorheen komt dat accepteren we dan maar gewoon. Maar dat is heel wat minder dan waar je het zonder vaccinaties over hebt, en als we nu met zijn allen gaan roepen "maar met vaccinaties is er ook nog een beetje corona, dus laat je vooral niet vaccineren" dan zitten we nog jaren in een lockdown.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 mei 2021 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen bioloog of een van zijn ondervarianten, vb. virologie.
Tegelijk ben ik geen oer-pessimist. Het kan dus perfect dat de pandemie nog een jaar of vijf heftig gaat doorwoeden. Maar het kan ook dat door de huidige en mogelijks nog volgende vaccinaties, de pandemie binnen perken gehouden zou worden. Binnen de perken: geen crisis-situaties in de ziekenhuizen. We zien wel. Alleszins ikzelf ga niet op hol slaan bij elk bericht dat door biologen verspreid, en door journalisten mis of gedeeltelijk geïnterpreteerd gebracht wordt om hun lees- of kijkcijfers op te krikken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ELKE variant die tot nu toe is ontdekt wordt 'gedekt' door de vaccins, een beetje optimisme is dus op zijn plaats |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juist, en omgekeerd waren de lockdowns ook zonder "vaccins" (die er geen zijn) voor 90% overbodig.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij jaagt me ook schrik aan dat ik nooit meer China of Thailand etc zal zien. Anderzijds kreeg ik vandaag een mail binnen dat er een covid outbreak is in de containerhaven van Yantian (Shenzhen) vlak tegen Hong Kong en dat een deel van de haven is afgesloten met gevolg dat schepen naar Europa etc gecanceld worden. Het blijft shit ook in China.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 27 mei 2021 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het angstaanjagendste is niet het nieuws dat gebracht wordt, maar de menselijke omgang ermee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zat daarjuist op mijn favoriet terras met mijn tweede blauwe Chimay. Alleen. Komt er een koppel langs, en gelet er geen tafel vrij is, en gelet op mijn mensvriendelijk karakter nodig ik hen uit aan mijn tafel te komen zitten. Vraagt de madam al lachend "je bent toch ingespoten ?". Ik heb "ja" geantwoord, ook al heb ik niet gezegd met wat. Maar de madam voelde zich op haar gemak. Rare tijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe onze politici hun zakken hiermee kunnen vullen. da's de enige vraag die ik nog niet beantwoord gekregen heb.
Dat Big Pharma op rozen zit is wel duidelijk. Maar als onze (r)overheid zo blijft doorgaan, gaat het hele systeem op de schop.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.rivm.nl/wilde-knaagdiere...ekteverwekkers
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel, maar de besmetting gebeurt bij het vangen en manipuleren van de nog levende vleermuizen.