![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Vanaf vandaag zijn de zwembaden en sauna's terug open.
Je moet wel je mondmasker opzetten onder de douche en in de buitenzwembaden! Wie verzint dergelijke onzin toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat lijkt me maar een grap hoor. Wat heeft een mondmasker nu nut als je onder stromend water staat. Vanwaar heb je die informatie?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarschijnlijk uit een goede bron. Verleden jaar was men verplicht een mondmasker te dragen bij het pootjebaden aan de kust. Dat men dit uitbreidt tot het zwemmen, behoort tot de mogelijkheden van het experten-comité.
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zeker als je dan Steven Van Gucht hoort zeggen "Ik heb eigenlijk nooit echt het nut van buiten een mondmasker te dragen begrepen, behalve dan op georganiseerde evenementen waar veel mensen bijeenkomen"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om de onveiligheid binnen paal en perk te stellen dient men genoegzaam verluchten en/of luchtzuiveren. Het nut van een mondmasker binnen is niet bewezen. De virus-aerosolen betreffen nano-partikels, die men onmogelijk tegenhoudt met een mondkapje met een microstructuur. Onze experten en politici zijn nu wel heel beslagen om allerlei kwakzalver maatregelen te bedenken.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is nog erger gesteld met de geestelijke vermogens van mijn medemensen dan ik al dacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals mijn chef geregeld zegt: "als we nu al een jaar zien hoe de wereld draait, vraag ik mij af waarom we zouden willen dat de mensheid overleeft" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld met 2 vragen; ben je bang van ziek zijn, ga dan door deur 1, daar wacht euthanasie, en dan hoef je nooit meer bang te zijn. Ben je niet bang, ga dan door deur 2, en dan laten we u verder met rust. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vond verleden jaar een mondmasker in de winkel ook nutteloos. Ik hoor het hem nog zeggen op tv dat hijzelf nooit een masker droeg tijdens het winkelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Mondmaskers werden pas als nuttig bestempeld op het ogenblik dat er voldoende waren voor iedereen. Raar toeval.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sekswerkers mogen ook terug hun diensten aanbieden.
De klanten moeten geen mondmasker dragen zolang ze gezeten of gelegen zijn. Net zoals in de horeca. Idem dito voor het aantal: max. 4 klanten per meubelstuk. Dat limiteert wel het aantal mogelijke manoeuvres.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot op heden begrijp ik niet dat een zittende of liggende minder virus aan het verspreiden is dan een staande.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een uitleg zou kunnen zijn dat een blad dat van hoger valt, verder van de stam kan dwarrelen dan 1 van lager.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat het bullshit is dat weten we ook.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe het zelf waterboarding?