![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Corona-experts raden aan om gevaccineerden duidelijke privileges te geven tegenover niet-gevaccineerden. Never the twain shall meet.
In de bus zou het beter zijn de niet-gevaccineerden achteraan te plaatsen met 2 zitjes tussen de geprivilegieerden vooraan, zodat die bevolkingsgroepen niet zouden mixen. Ook in je tuin moeten je de untermensch tussen de kippen zitten want die moeten afstand houden en een mondmasker dragen, deze met privileges niet meer. Gevaccineerden mogen op reis, zonder mondmasker samenkomen, geen quarantaines, ... zolang ze maar geen contact opzoeken met untermenschen. Dan wordt het gevaarlijk. Gevaccineerden die samen reizen met niet-gevaccineerden worden uit elkaar gehaald of moeten samen in quarantaine, ze zijn gewaarschuwd. Geen foute vrienden maken. Enkel het vaccin voldoet als privilege, zelfs bij een besmetting moet je minstens 1 spuit gekregen hebben om dezelfde voordelen te genieten. Over boosters wordt nog niet gesproken. Nog even volhouden! ![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210615_96979686 "Voor gevaccineerden onder elkaar geldt immers geen advies meer om afstand te houden of een mondmasker te dragen. Daar kan nu dus ook een vrijstelling van quarantaine bijkomen na contact met een coronapatiënt." "Vaccintwijfelaars kunnen dit misschien aanvoelen als een poging om hen een vaccin op te dringen. Het is dan ook belangrijk om te benadrukken dat dat zeker niet het geval is.” "Als je met een groepje vrienden samenkomt en iedereen is gevaccineerd, dan is een mondmasker volgens Vandenbroucke niet meer nodig." Vandenbroucke ziet mondmasker in openbaar vervoer en winkels pas verdwijnen in september of oktober, als er geen nieuwe uitbraak is. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210606_94666844 EU: Kinderen vanaf 6 jaar testen om op reis te mogen gaan. (of vaccineren) Minder beperkingen voor besmette mensen die intussen minstens één prik hebben gehad. https://www.hln.be/reizen/eu-aanbeve...eren~aa26b417/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet wie het meest de brandstapel verdient.
De virologen omdat ze kwakzalverwetenschap bedrijven en de mens als lab experiment zien. De politiekers die met hun maatregelen fundamentele mensenrechten aan hun laars lappen. Of de volgende groep die volgens mij nog het ergst zijn. De rechters. Die eerste 2 groepen mogen proberen wat ze willen maar het is de taak van de rechters om deze eerste 2 groepen terug te fluiten. Blijkbaar zijn de wetten van geen tel. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 16 juni 2021 om 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
VDB moet dagelijks ejaculeren op zulke hokjesmakerij.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 16 juni 2021 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() prik en stik
![]() |
#9 |
|
![]() waarom zou dat vriendschappen kapotmaken? Ik zou niet weten waarom ik dergelijke idiote "richtlijnen" zou moeten volgen, zeker dees die zich moeien met wat ik doe in mijn eigen huis
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() alleen als we hen toelaten binnen te dringen. Mijn huis, mijn regels, en ik wil de eerste flik wel eens tegenkomen die gaat komen controleren welke regels ik in mijn tuin toepas
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 16 juni 2021 om 09:10. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Hoewel ik iemand ben die te vinden is voor uitzonderingen op dat soort van regels.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij een concert van de Foo Fighters gisteren mochten alleen gevaccineerden binnen en dat wordt dus gewoon zomaar toegelaten door de autoriteiten. Gewoon onverdoken discriminatie en dat is tegenwoordig normaal. De jaren 30 zijn helemaal terug.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
En hetzelfde gedeelte van de bevolking staat het toe.
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als zij muziek willen spelen enkel voor gevaccinneerden is dat hun eigen keuze natuurlijk. Niet gevaccineerd zijn is ook een keuze op dit moment voor de meeste volwassenen in de VS en en Europa. Waarom verdient 1 keuze wel respect en de andere niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vaccinatie is het nieuwe heilige... We zijn nog niet aan Stalingrad.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrijmetselaars laten bij hun rituelen ook enkel vrijmetselaars toe, dus mensen die de keuze hebben gemaakt om Vrijmetselaar te worden en de kans gekregen hebben. Is dat discriminatie? Laatst gewijzigd door parcifal : 16 juni 2021 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |