Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2011, 08:36   #1
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard Het liederlijk leven van Stevaert en onze politiekers.

Ex-gouverneur Steve Stevaert die zich laat afzetten voor tienduizende euro's door een hoertje, Premier Leterme die een maitresse heeft en betrapt wordt door het uitlekken van zeer pikante SMS-jes, ex-partijvoorzitter Frank Vanhecke die lustig dartelde met Morel alhoewel hij vrouw en kinderen had...

En dat zijn dan de mensen die als voorbeeld moeten dienen...

Men zou deze mensen een goed financieel moeten treffen wegens moreel wangedrag.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juni 2011 om 08:39.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 09:52   #2
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ex-gouverneur Steve Stevaert die zich laat afzetten voor tienduizende euro's door een hoertje, Premier Leterme die een maitresse heeft en betrapt wordt door het uitlekken van zeer pikante SMS-jes, ex-partijvoorzitter Frank Vanhecke die lustig dartelde met Morel alhoewel hij vrouw en kinderen had...

Stevaert en Vanhecke zijn geen Tjeeven. Ze hebben dus helemaal geen verantwoording af te leggen omtrent hun liederlijke leven, behalve aan hun vrouw en kinderen. Tjeeven, die echter de gezinswaarden centraal stellen in hun politiek moeten dan weer verantwoording afleggen aan hun kiezers, maar dat is uiteraard iets wat tjeeven nooit zullen doen. Hun kiezers straffen hen toch nooit af.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 09:55   #3
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Martens, Dewael, ... het lijstje is lang, hoor. Zolang het privéleven van een politicus zijn politieke kunde niet verstoort, mag die voor mijn part alles poepen wat loshangt.
Oud 28 juni 2011, 10:02   #4
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat een gezever man
Zelf nooit naast de pot gepist ?
Indien neen, doe het want dat is spannend
Ken je de soort die dagelijks achter hun pc zitten te masturberen ?
de tsjeven
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 10:02   #5
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Het strafste vind ik die Open VLD'er die een liefdeskind heeft gemaakt bij een franstalige PS-ster.

Il faut le faire.

Het is trouwens geen onknappe jonge vrouw en de vent zelf heeft volgens mij voor de meeste vrouwen nu toch ook geen echte knappe.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 10:06   #6
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het strafste vind ik die Open VLD'er die een liefdeskind heeft gemaakt bij een franstalige PS-ster.

Il faut le faire.

Het is trouwens geen onknappe jonge vrouw en de vent zelf heeft volgens mij voor de meeste vrouwen nu toch ook geen echte knappe.
Da's toch mooi? 'Liefde overstijgt de partij- en taalgrens.'.
Oud 28 juni 2011, 10:48   #7
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Wat een gezever man
Zelf nooit naast de pot gepist ?
Indien neen, doe het want dat is spannend
Ken je de soort die dagelijks achter hun pc zitten te masturberen ?
de tsjeven
Dus als de voorzitter van het Hof van Beroep constant naar de hoeren zou gaan of naast zijn vrouw een minnares zou onderhouden, dan vindt u dat de meest normale zaak ter wereld. Mooie moraal hebt u. Niet te verwonderen dat de zaken steeds verder verloederen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juni 2011 om 10:53.
Oud 28 juni 2011, 10:58   #8
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus als de voorzitter van het Hof van Beroep constant naar de hoeren zou gaan of naast zijn vrouw een minnares zou onderhouden, dan vindt u dat de meest normale zaak ter wereld. Mooie moraal hebt u. Niet te verwonderen dat de zaken steeds verder verloederen.
Normaler kan niet
Dat is nu het echte leven
En trouwens die gaat niet naar de hoeren, die laat ze komen.

Ben je al gaan biechten vandaag ?
Oud 28 juni 2011, 11:01   #9
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Normaler kan niet

Ben je al gaan biechten vandaag ?
En dan maar een grote mond openzetten wanneer snertmarrokaantjes ruiten van de bussen van de Lijn ingooien en amok maken. Wat een hypocrisie. Een dubbele moraal is u niet vreemd.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juni 2011 om 11:02.
Oud 28 juni 2011, 11:09   #10
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
En dan maar een grote mond openzetten wanneer snertmarrokaantjes ruiten van de bussen van de Lijn ingooien en amok maken. Wat een hypocrisie. Een dubbele moraal is u niet vreemd.
Nu geloof ik echt dat je verslaafd bent aan Hosties
Waar haal je dat verhaal nu weer ?

iK ben een Sociaal Democraat
Oud 28 juni 2011, 11:17   #11
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Normaler kan niet
Als dat niet vrouwvriendelijk is
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 11:23   #12
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu geloof ik echt dat je verslaafd bent aan Hosties
Waar haal je dat verhaal nu weer ?

iK ben een Sociaal Democraat
Een verloederde sociaal democraat zo te zien. Eentje die het perfect normaal vindt dat men naast zijn vrouw er nog een minnares op nahoudt.

Politici hebben een voorbeeldfunctie. Wat Stevaert deed , was dus fout. En goed fout. En hij besefte dit maar al te goed. De man was zo bang dat het zou uitlekken, dat hij grof geld betaalde en het stilzwijgen afkocht. En dat zijn dan de mensen die verder door het leven gaan gaan als 'Minister van Staat'. Wat een zootje.
Oud 28 juni 2011, 11:27   #13
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zuiver moreel gezien is het inderdaad niet zo katholiek...

Menselijk gezien, kan het best zijn dat die kerel meer ontspannen is door eens goed naar de hoeren te gaan of met zijn minnares te wippen dan gefrustreerd rond te lopen omdat hij niet mag van zijn vrouw. Cru gesteld misschien, ja, ... maar dat is nu eenmaal de natuur mijn beste.

Pasters moeten zich ook inhouden, ... ge ziet wat daar van komt...

Het is natuurlijk beter dat de man in kwestie content en gelukkig is met zijn madam, uiteindelijk streeft niemand van ons er naar om in een complexe situatie te moeten leven (en dat is naar de hoeren gaan en minnaressen er op na houden nu eenmaal. ) Maar als het niet anders kan of als de omstandigheden nu eenmaal zo zijn dat dat gebeurt, tsja het is nog altijd beter dan u te vergrijpen aan iemand of een tiran te worden omdat ge gefrustreerd rondloopt.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 11:30   #14
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een verloederde sociaal democraat zo te zien. Eentje die het perfect normaal vindt dat men naast zijn vrouw er nog een minnares op nahoudt.

Politici hebben een voorbeeldfunctie. Wat Stevaert deed , was dus fout. En goed fout. En hij besefte dit maar al te goed. De man was zo bang dat het zou uitlekken, dat hij grof geld betaalde en het stilzwijgen afkocht. En dat zijn dan de mensen die verder door het leven gaan gaan als 'Minister van Staat'. Wat een zootje.
Ik vind het erger dat hij betaald heeft om het te doofpotiseren dan gewoon te zeggen, kijk ik heb met dat grietje wat gerotzooid.

Natuurlijk als daar heel vettige shit op dat tapeke staat ja, dan kan ik het wel verstaan.
Oud 28 juni 2011, 11:34   #15
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Zuiver moreel gezien is het inderdaad niet zo katholiek...

Menselijk gezien, kan het best zijn dat die kerel meer ontspannen is door eens goed naar de hoeren te gaan of met zijn minnares te wippen dan gefrustreerd rond te lopen omdat hij niet mag van zijn vrouw. Cru gesteld misschien, ja, ... maar dat is nu eenmaal de natuur mijn beste.

Pasters moeten zich ook inhouden, ... ge ziet wat daar van komt...

Het is natuurlijk beter dat de man in kwestie content en gelukkig is met zijn madam, uiteindelijk streeft niemand van ons er naar om in een complexe situatie te moeten leven (en dat is naar de hoeren gaan en minnaressen er op na houden nu eenmaal. ) Maar als het niet anders kan of als de omstandigheden nu eenmaal zo zijn dat dat gebeurt, tsja het is nog altijd beter dan u te vergrijpen aan iemand of een tiran te worden omdat ge gefrustreerd rondloopt.
Zeg maar dat het beroerd gesteld is op dit punt met al onze parlementsleden en onze 'Ministers van Staat'. Ga maar na wie er hier minister van staat is en wat ze allemaal hebben uitgespookt. En bij de Vlaams-nationalisten is het al niet veel beter. Misschien zelfs nog erger.
Oud 28 juni 2011, 11:38   #16
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind het erger dat hij betaald heeft om het te doofpotiseren dan gewoon te zeggen, kijk ik heb met dat grietje wat gerotzooid. Natuurlijk als daar heel vettige shit op dat tapeke staat ja, dan kan ik het wel verstaan.
Inderdaad, dat wilde ik u ook juist zeggen. Maar zelfs indien er compromitterende zaken op stonden, dan wist hij toch dat die afpersing vroeg of laat zou uit komen. Dat hij dat niet kon volhouden. Steve Stunt heeft gestundeld en hoe! Alias Robert Stevaert is dan toch niet zo slim als we dachten. Misschien werd hij wel daarom 'Minister van Staat.' Minister van Staat, ja watte, hahaha.

Laatst gewijzigd door system : 28 juni 2011 om 11:42.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 11:39   #17
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg maar dat het beroerd gesteld is op dit punt met al onze parlementsleden en onze 'Ministers van Staat'. Ga maar na wie er hier minister van staat is en wat ze allemaal hebben uitgespookt. En bij de Vlaams-nationalisten is het al niet veel beter. Misschien zelfs nog erger.
Bij Rob Klop was dat toch in ieder geval zo.

Laatst gewijzigd door system : 28 juni 2011 om 11:43.
Oud 28 juni 2011, 11:47   #18
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Inderdaad, dat wilde ik u ook juist zeggen. Maar zelfs indien er compromitterende zaken op stonden, dan wist hij toch dat die afpersing vroeg of laat zou uit komen. Dat hij dat niet kon volhouden. Steve Stunt heeft gestundeld en hoe! Alias Robert Stevaert is dan toch niet zo slim als we dachten. Misschien werd hij wel daarom 'Minister van Staat.' Minister van Staat, ja watte, hahaha.
Ik heb hem altijd al een dumb ass gevonden, ... het bewijs is nog maar eens geleverd.

Als ge op dat niveau wilt scheefpoepen dan organiseert ge dat in de eerste plaats al op een zodanige manier dat de kans op allerhande opnames zo miniem mogelijk is.

Ge scharelt zowiezo al niet de eerste de beste op van t straat, maar betaald de prijs die voor dergelijke service gebruikelijk is (en dan spreken we over duizendjes per keer... ) Of doet het met iemand die ge echt kent, en dan nog...

En als ze dan toch afkomen met nen video, dan zegt ge moet ge de nummer hebben van de VTM nieuwsdienst ?
Oud 28 juni 2011, 11:50   #19
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Da's toch mooi? 'Liefde overstijgt de partij- en taalgrens.'.
Eindelijk de oplossing voor alle communotaire toestanden: de Liefde...
Belziek is gered...
Oud 28 juni 2011, 11:54   #20
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb hem altijd al een dumb ass gevonden, ... het bewijs is nog maar eens geleverd.

Als ge op dat niveau wilt scheefpoepen dan organiseert ge dat in de eerste plaats al op een zodanige manier dat de kans op allerhande opnames zo miniem mogelijk is.

Ge scharelt zowiezo al niet de eerste de beste op van t straat, maar betaald de prijs die voor dergelijke service gebruikelijk is (en dan spreken we over duizendjes per keer... ) Of doet het met iemand die ge echt kent, en dan nog...

En als ze dan toch afkomen met nen video, dan zegt ge moet ge de nummer hebben van de VTM nieuwsdienst ?
Die vrouw zal ook niet van gisteren zijn geweest natuurlijk. En zij zal dat op een zeer subtiele manier aangepakt hebben. Maar dat ge, op die leeftijd en als 'Minister van Staat'..., u nog zo laat vangen, bewijst wel dat ge niet erg intelligent zijn. Ik vraag me af of men die titel van Minister van Staat ook ongedaan kan maken, want dat trekt er toch niet meer op. Misschien vervangen door de titel van 'Prins Carnaval'.

Laatst gewijzigd door system : 28 juni 2011 om 11:58.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be