![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 11 juli was het Feest van uw Gewest : Vlaanderen
21 juli is onze Nationale Feestdag en dit voor alle Belgen. Begin niet te zeveren : officieel zijn we allemaal Belgen en heet ons land België. Dat is alles wat telt. Voor mij zijn alle forummers Belgen. Prettige Nationale Feestdag allemaal! |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De figuur op de voorgrond is op dit forum actief onder de naam Everytime. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een groot deel van de koninklijke familie stuurt zijn kat naar defilé, het weinige dat ze nog moeten doen voor hun dotatie is ook al teveel. Dat ze maar eerst eens beginnen met alle dotaties af te schaffen buiten het staatshoofd. Pure verkwisting van belastingsgeld.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kom ik vanuit Spanje via Luxemburg-Arlon-Luik, aan de grens met Limburg staat 'n geel bord met 'n zwarte leeuw waarop "Vlaanderen", 100 meter verder 'n wit bord/rode leeuw/Limburg, met de tekst; "De Limburgers heten u welkom", op dat bord was 'n varken getekend dat in onze leeuw z'n kont bijt! 😠😠😡😠😠 Merci Walen, ge kunt de pot op met uwe feestdag, onze leeuw besmeuren, terwijl we zo vriendelijk zijn om iedereen welkom te heten! Als ik terug naar huis rij, teken ik gegarandeerd 'n geit die uwe Waalse haan neuqt, op uw bord, als er tenminste 1 staat, heb er niet op gelet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnenkort gaan die nog waarde krijgen als stille getuigen van een uitgestorven feest ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() De hele Vlaamse beweging krijgt nog geen 5 procent op straat van dit zgn. ''Uitgestorven feest''.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En is 90% van de Vlaamse bevolking naar Brussel en/of heeft zijn driekleur buiten gehangen?
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#13 |
|
![]() Een feestdag voor meer dan 180 jaar uitbuiting en ridiculisering van het Noorden door het Zuiden...
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is één van de laatste misschien. Daarna, op naar het echte Vaterland, Frankrijk.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ook ging hij zijn boekje te buiten door een politiek standpunt in te nemen. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht juist te zeggen dat daar een beetje kosten aan zijn
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, hangen er in jullie wijken veel vodden?
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Citaat:
Uiteraard was de VRT nieuwsdienst met een volledige reportageploeg ter plaatse ! Het was blijkbaar wel zoeken in de uitgedunde "menigte" naar iemand die Nederlands sprak. Gezien het magere deelnemersveld kwam men ook logischerwijze uit bij het "vehikel" op de foto. Uiteraard verliep het "gesprek" in het frans. Alleen op het einde werd er nog iets gebroebeld van "goeie fiesten" en daarmee moesten de kijkers in Vlaanderen het mee stellen. Moet je niet vragen hoe het volgend jaar dringen wordt op dat pleintje na zulk een propaganda.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 21 juli 2016 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaamse Gewest heeft geen feestdag; wel de Vlaamse Gemeenschap. Tenminste, als je je grond(vod)wet kent. Verder ben ik wel Vlaming, maar geen b. Ik ben gevangen genomen en word gegijzeld door b., maar dat maakt mij geen b. Een Amerikaan in een b. gevangenis wordt ook geen b. Het is niet het officiële dat geldt, het is hetgeen ik voel dat telt. Tot slot is iemand feliciteren voor een feit dat hij niet graag heeft, een verregaande vorm van onbeleefdheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |