![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat me opviel tijdens de watersnood de voorbije week was dat de koning nood had aan een briefje om in zijn eigen taal enkele zinnen uit het hart uit te spreken. Het contrast met de Vlaamse hulpverleners die totaal aangedaan hun wedervaren in het Frans deden, met de waarnemend burgemeester van Luik die de Vlaamse pers in het Nederlands te woord stond, met alle slachtoffers, politici en vrijwilligers die vrij onverhoeds voor de camera kwamen te staan was enorm.
Heeft onze koning gewoon een onvoorstelbaar laag IQ, lijdt hij aan een ver gevorderde vorm van dementie of wordt hij zo hard gestuurd en hebben die stuurlui echt zo weinig vertrouwen in hem dat hij nog altijd niet in staat is dat te doen waarvoor hij al decennia lang wordt opgeleid ? Wat denken jullie ? Kan zo iemand nog koning zijn ? Wordt het niet tijd om die cinema stop te zetten en het koningshuis af te schaffen ? Elke koning doet het slechter dan de voorgaande. Wat als de volgende niet meer kan spreken of lopen ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wel sterk verbeterd, maar niet verdwenen. Meer moet u daar niet achter zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zoveel moeite om in de weg te lopen
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ramptoeristen, een pest.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch vreemd dat er hier niemand spreekt over ramptoerist Jambon die Pepinster bezocht.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu een Vlaamse regeringsleider zich bezorgd toont voor wat er in het Luikse gebeurd is is het weer niet goed. Verder kakelen de Belgisch-nationalisten hier in koor dat Vlamingen lachen met de miserie. Hoe inconsequent kan men zijn. Maar ik begrijp u: Jambon is een Vlaams-nationalist. En daar moet men willens nillens kritiek op geven. Kleinzielige Vivaldi-adepten geven in zulke omstandigheden steeds dezelfde geborneerde kritiek. Ik stel weer vast dat Belgisch-nationalisten vinden dat er in België twee verschillende volkeren leven die best niets meer met elkaar te maken (willen) hebben. Die arme Belgisch-nationalisten, ze spreken zichzelf binnen 1 zin bij manier van spreken drie keer tegen. ![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 19 juli 2021 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() U heeft het over Bart Somers?? Wel die heeft nu geen tijd, hij is nog volop bezig met het onderzoek naar de brandstichters van Spouwen(asielcentrum). Tot nu toe heeft hij alleen maar de partijlidkaarten van de brandstichters gevonden...... de 2 vermeende daders die ze weken opgesloten hebben, die hebben ze uiteindelijk moeten vrijlaten zonder voorwaarden wegens gebrek aan bewijs en een sluitend alibi(zaten op een feestje in Ertvelde)...... dus laat Bartje Somers even met rust, hij heeft nu deze dringende zaak op te lossen.... en dan wacht hem nog de zaak El Kouakibi.......... de gulzige subsidieslurpster... dus Bart heeft nu genen tijd om met overstromingen of andere natuurrampen buiten hemzelf(als natuurramp) bezig te zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan nog, aan welke prijs loopt hij in de weg . Hij zal er wel niet kunnen aan doen, slechte jeugd en zo maar wil daar dan toch niet zo veel geid voor .... In de Walen zijn ze wel iets koningsgezinder dan wij dat wel, die zijn al blij dat hij laarzen gekregen heeft om hen eens te bezoeken in al die ellende.
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik denk dat jij Pepinster verwart met Heppeneert. Maar ik kan me vergissen natuurlijk, daarom graag een link.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is koning Filip dementerend ?
Dementeren houdt een achteruitgang in van de geestelijke vermogens. Ik denk niet dat dat er in kan zitten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat heeft hij inderdaad niet, maar wel Heppedinges. Voor de rest: mijn stelling blijft.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Flip geen al te snuggere snul is is geen geheim. Hoe vaak betwijfelden zelfs de gesubsidieerde kwaliteitskranten openlijk op die debiel "het wel kon"? De rol van koning spelen? Hij kan met moeite een briefje aflezen.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft niet te vragen hoe daarmee gelachen wordt ....en niet alleen achter zijn rug. https://www.youtube.com/watch?v=bXs-yiWi27I België is geen klein land.....volgens de chinezen. Onthoud dat goed hé! Ik wil dat iedereen die dit hoort, weet.
![]() |