![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de leuke naam die de Britten geven aan de chaos die de Britse "Covid-waarschuwingsapp" aan het veroorzaken is,net nu ook aldaar de economie weer aan het aantrekken is.
De vaccinatiecampagne in het VK,ondanks een schitterend en voortvarend begin is aan het afvlakken.In vele gebieden zal ze hoogstens enkele tientallen procenten van de bevolking bereikt hebben. Die "contact tracing" app is wel zeer algemeen geinstalleerd op phoontjes,en zoals nogal wat Britten ondervonden hebben kun je je maar beter aan de zelfisolatiebevelen ervan houden na een gedetecteerd risicocontact want de flikken KOMEN kijken... Met als gevolg dat diensten als vuilophaaldiensten,verpleegafdelingen en nu ook meer en meer andere sectoren hulpeloos moeten zien dat hun werknemers beginnen in "zelfisolatie" te gaan wegens een BEVEL op hun app....Chaos sijpelt binnen in de fabrieken. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 16 juli 2021 om 06:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, wat voor een rare app is dat dan ? Is die op naam misschien ?
Ik geloof daar eerlijk gezegd niks van dat je daar "last" van kan hebben: je schakelt die dan toch uit ? Volgens mij is dat een smoes om niet moeten gaan te werken. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 juli 2021 om 06:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg dat ook even op,want inderdaad zou dat fundamenteel heel verschillend zijn met de methodes alhier...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, die app is anoniem en louter informatief. Er is eigenlijk geen enkele manier voor de overheid om te weten wie je bent, tenzij je daar expliciet zelf melding van maakt. Ik heb die app lopen, maar heb die bluetooth allang afgezet, omdat ik niet geinteresseerd ben in het melden of het krijgen van meldingen. Dat was NIET het geval een 6 maanden geleden, toen mij dat WEL interesseerde. Ik gebruik die app vooral omdat ik daar dus mijn vaccinatie bewijs op staan heb (dat ik zo min mogelijk wil gebruiken, maar met de huidige dictatoriale regels kan het zijn dat ik in een situatie kom waar ik er niet onderuit kan). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 16 juli 2021 om 06:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo te lezen functioneert de app op dezelfde manier als de app die wij kennen. Blijkbaar wordt die app nogal veel gebruikt door de Britten en is er een probleem ontstaan door het aanzienlijk aantal meldingen. Ergens las ik dat er wordt overwogen om de "gevoeligheid" van de app wat aan te passen. Ik "vermoed" dat de app zeer snel melding maakt in plaats van pas na een contact van pakweg 20 minuten. Volgens een krant zou het signaal zelfs door een muur kunnen worden opgevangen. Ra ra over welke krant gaat het ? Geloofwaardig is wat anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat wil toch zeggen dat die Britten die "gepingd" worden, toch DAADWERKELIJK erop in gaan uit eigen keuze ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij van een klein jaar geleden dat sommigen toen op zoek gingen naar positieven, om toch maar als contact persoon opgegeven te worden. Ene heeft het klaargespeeld om 5 keer "contact" te zijn, en dus 5 keer 2 weken thuis te moeten zitten, telkens natuurlijk "negatief" getest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 16 juli 2021 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n 'test and trace' app is belachelijk
Ofwel werkt het niet en is het nutteloos Ofwel werkt het wel en is het onwerkbaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou zijn nut kunnen hebben bij kleine broeihaarden als iedereen het gebruikt. Misschien. Maar bij een veralgemeende epidemie is dat pure zottigheid. |
|
![]() |
![]() |