![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vals negatieven lijken min of meer 0.1% te zijn. Het is niet gezegd trouwens dat dat vals negatieven zijn, of dat 1 persoon op 1000 "blijvend" drager is. Maar het is merkwaardig dat de paar landen "zonder covid" (ttz, UK, Israel, Nieuw-Zeeland en Australie) waar men test, allemaal ongeveer een bottom bereiken van 0.1% positiviteitsratio.
Maar het kan ook een afrondingsfout zijn, want als je het inverse bekijkt, geraken we boven de 1000. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 mei 2021 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Maar ik zie dat het soms boven de 10000 gaat, dus minder dan 0.01% positiveitsgraad? Bovenste grafiek begint ook met 0.1% als startpunt in plaats van 0%. Misschien omdat je toch altijd fluctuaties zult hebben tussen die 0 en 0.1%, die eigenlijk niet veelzeggend zijn, en dus voor de duidelijkheid beter niet worden weergegeven?
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 17 mei 2021 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vandaar dat ik ook het omgekeerde heb geplot, en ja, daar zie je dat het hoger gaat dan 1000, en soms heel even, hoger dan 10 000. Wat inderdaad zou wijzen op een vals positieven ratio die kleiner is dan 0.01%, of tenminste, dat dat haalbaar is, als men de testen goed genoeg uitvoert. Aanvankelijk was ik met deze draad begonnen omdat ik de "vloer" eigenaardig vond in de UK. Maar de UK doet gigantisch veel testen, en schijnt een lage, maar niet-dalende besmettingshoeveelheid te behouden. Dat is epidemiologisch moeilijk te verklaren: hoe kan dat constant blijven ? Ik dacht dus: ze botsen daar op de vals-positieven. Maar nu ben ik daar niet helemaal zo zeker van. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 mei 2021 om 14:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toeme, daarnet met zo ne wisser in mijn neus laten pulken. Dat mens zat tot tegen de achterkant van mijn oogballen snot te vangen.
"en juffrouw, jij hebt niet veel vrienden meer zeker?" "Waarom mijnheer?" "Ge zit bij iedereen in zijn neus."
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zouden dan vals positieven zijn toch?
Je zegt dat 0,1% van de tests positief terugkomt terwijl je 0% zou verwachten (al hoef je als je echt een harde 0% verwacht gewoon niet meer te testen natuurlijk). Dat zouden dan vals positieven zijn (of hele zeldzame echte gevallen, bijvoorbeeld bij binnenkomende reizigers).
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik mis die geweldig. ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2021 om 06:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen weet nu wel hoe PCR tests werken, hoe meer cycli hoe minder virus aanwezig moet zijn om het te ontdekken. Fauci sprak van een maximum van 35 cycli, testcentra gebruiken 37 tot 40 cycli.
De CDC doet aan gene sequencing om te bepalen over welke variant het gaat, ze kunnen echter maar samples gebruiken die positief testen tot 28 cycli, anders zit er niet genoeg genetisch materiaal in om te onderzoeken. Het is dus erg duidelijk dat er grote problemen zijn met die test resultaten als ze tot 40 cicli mogen gebruiken. https://healthfeedback.org/claimrevi...ff-guardian-a/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() In de VS stoppen ze alvast met de PCR test : https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2...Testing_1.html
Grappig : de reden waarom dit gebeurt is omdat de PCR-testen geen onderscheid maken tussen griep en covid19. En wij allemaal denken dat de griep uit het land verdwenen was ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou dan een tegenspraak zijn met magnitude Big Lie. Want bvb volgende link geeft de attitude weer tov de pcr test: https://www.rivm.nl/coronavirus-covi...esten/pcr-test Citaat:
In jouw link: https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2...Testing_1.html staat: Citaat:
Gemakkelijker detectie en onderscheid wil niet zeggen dat er voordien geen onderscheid was, enkel wat moeilijker te maken was. Het staat er niet zo duidelijk. De meest voor de hand liggende interpretatie lijkt me dat ze met de vervangende test zowel op influenza als corona willen testen, een beetje zoals vaccins soms ook meerdere varianten addresseren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht je dezelfde menigte testen op kinkhoest zou je tot dezelfde resultaten komen.
https://adbroere.nl/web/nl/artikelen...o-epidemie.php
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 juli 2021 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb enkele jaren terug kinkhoest gehad en heb een jaar lang moeten hoesten omdat het bacterie afval een jaar in de longen aanwezig was. Mijn vaccin heeft dus enkel de ziekte verschoven van kind naar volwassene, ik ben nu wel levenslang beschermd tegen kinkhoest, dat is toch iets. |
|
![]() |
![]() |