![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo Pater Vandamme begint het ook toe te geven. Het zal voor altijd zijn. Je zal steeds weg moeten blijven van mensen die je niet kent of vertrouwt. Steeds op je hoede blijven en alleen nog afspreken buiten. Zal plezant worden in de winter.
Van de gevaccineerde belande bijna 2.5 % nog in het ziekenhuis ??? Dat vind ik al een redelijk groot percentage in tegenstelling tot de pater die dat een heel klein percentage vindt. Mocht dat 0.2 % zijn dan zou ik akkoord gaan maar 2.5 % hallo ![]() Mijn excuses voor 2027. Laten we er 3027 van maken. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210725_94713727 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 juli 2021 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Bijna 7000 Belgen toch nog besmet NA dubbele vaccinatie:
https://www.gva.be/cnt/dmf20210725_95734500 Voor altijd dus ja, zodat de kassa van Big Pharma kan blijven gaan met 3 vaccins per jaar, 10 boosters per jaar en een paar honderd tests per jaar / per persoon (om ergens binnen te mogen). MVR for president !!!
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat jullie toch niks wijsmaken!
Door de verwachting te kweken dat ze ons jaren kunnen blijven bedotten en voorliegen kunnen ze pas hun gang gaan! Als je verwacht dat pas in 2025 maatregelen zullen opgeheven worden, dan maken de politieke psychopaten daar dankbaar misbruik van...daar doen ze zelfs peilingen voor om daarop in te spelen! Pas als het besef doordringt dat ANGST het enige is dat ons in deze corona-vaccinatie waanzin gevangen houdt en iedereen besluit om de onwettige maatregelen te laten voor wat ze zijn en wij gewoon massaal het normale leven hervatten, dan is het meteen gedaan met dat hele bedrog. Angst voor boetes dat loze bedreigingen zijn want maatregelen zijn onwettig en kunnen dus niet beboet worden. Er wordt geen enkele wet overtreden als we geen maatregel meer volgen, er is dus niks dat verhindert om morgen gewoon het normale leven te hervatten zoals vóór maart 2020 en de corona waanzin. De angst van een minderheid sheeple houdt deze waanzin in stand, de angst van gevaccineerden, die steeds angstiger worden aangezien ze nu na 2 prikken nog steeds niet 'veilig' zijn en maar niet (willen) begrijpen hoe ze bespeeld en gemanipuleerd worden.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij, gelukkig, zijn niet voor eeuwig. Enkel hier voor een minimale fractie in the grand scheme of things. Carpe diem.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"kunnen we dan nóóit het normale leven hervatten?" puur sensatie en clickbait. Tijdens het normale leven was dat OOK al zo. Ze zouden het aantal coronapatienten op de spoed moeten vergelijken met het aantal patienten die iets anders hebben, je weet wel, iets wat we ook al kregen toen we het "normale leven" wel hadden. Ik blijf het niet eerlijk vinden dat ze op Pierre Vandamme blijven schieten. Die heeft het enkel over de cijfers, dat van normaal leven en maatregelen is er door de riooljournalist bij geschreven. En dan is zo'n artikel nog betalend ook. Die krijgen nog niet genoeg subsidies ofzo?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af waarom die besmettingen zo worden benadrukt. Het mag ondertussen toch niemand nog verbazen dat je nog steeds besmet kan worden. Bangmakerij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Blijf in uw kot, blijf in uw eigen land? (<- dat laatste voegde ik er zelf aan toe)" p.s. Advocaat Reiner Fuellmich: ‘Het ging nooit om gezondheid, altijd om eugenetica en genocide’ De Delta variant ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 juli 2021 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De antivaxxers koesteren heimelijk de valse hoop dat, als alle anderen rond hen gevaccineerd zijn, zij dus niet meer riskeren besmet te worden. Arme sukkels! Als je bang bent voor het minieme risico van een of andere bijwerking door het vaccin zal het virus u wel weten te vinden… You can’t have a cake and eat it.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 26 juli 2021 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Risico, is een gevolg van gedrag. Een besmette gevaccineerde die met zijn covid-safe pasje een minuut asociaal staat blabla te verkopen in het gezicht van een ander, brengt virus netzogoed bij die ander als een niet gevaccineerde die zich sociaal gedraagt en geen minuut blabla verkoopt in het gezicht van een ander. Zoek het verschil tussen gevaccineerd/niet gevaccineerd, op vlak van verspreiding. Het is dan eerder het omgekeerde van wat je beweert: een sociale niet gevaccineerde moet eerder opletten voor een asociale gevaccineerde dan voor een "collega".
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 26 juli 2021 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De antivaxxers zitten de vaxxers niet te dwingen he. De vaxxers zitten de antivaxxers niet te dwingen he. Ah, wacht, dat laatste doen ze wèl ! Het is omgekeerd. De vaxxers kunnen zogezegd beter tegen het virus. De antivaxxers kunnen zogezegd slechter tegen het virus. Als de vaxxers dan toch perse willen beschermen, wat zegt de logica?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 26 juli 2021 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is eigenlijk niet waar. Er kan een periode zijn van steriliteit voor het virus. De niveaus die zo hoog zijn dat het virus 0 kan repliceren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ze het risico willen nemen om te leven en tijdens dat leven iets op te doen, kiezen ze daar zelf voor en is er geen enkele reden om in hun kot te blijven. Bovendien is er geen enkel waardig argument waarom ze opgesloten zouden moeten worden door anderen. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 26 juli 2021 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap trouwens niet waarom die rare "antivaxxer" verwijzing. Ik heb dat hier voor de sport overgenomen, maar het woord is gewoon fout,
Bvb ik, besloot vaccinatie te weigeren. Dat betekent NIET dat ik tegen vaccineren van ANDEREN ben he. En dat ben ik ook niet. Dat Is HUN zaak, NIET de MIJNE. Maar omgekeerd, zijn er sujetten die TEGEN weigeren vaccinatie door ANDEREN zijn. Hoe sociaal is DAT, anderen willen dwingen tot nemen van medicatie? Eerder omgekeerd: er is NIKS asocialer dan anderen DWINGEN.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is logica van den aldi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En daar stopt het dan al.
Dan ben je dus NIET beschermd zoals ze beweren anders zou je niet herbesmet kunnen worden. Dan bevestig je dat vaccineren dus nutteloos is want het biedt geen bescherming tegen besmetting door een virus en gevaccineerden lopen nog eens extra gevaar op gezondheidsschade door bijwerkingen van vaccins die niet kunnen beschermen. Gevaccineerden lopen dus veel meer risico om in het ziekenhuis te belanden dan ongevaccineerden, dat is onmiskenbaar. De rest van je gokkende betoog over hoe die besmetting dan wel zou gebeuren valt dan ook in het water. Citaat:
![]() ![]() En van een discriminerend covid-safe pasje is nog lang geen sprake, wishful thinking van gevaccineerde, afgunstige azijnpissers die hopen op voorkeursbehandelingen. De vaccin fabrikanten moeten dus best terug naar de genetische tekentafel zodat het virus gevaccineerden zouden kunnen herkennen als ze hen besmetten zodat ze minder ziek zouden worden dan ongevaccineerden en ook niet dood kunnen gaan zoals nu het geval is. Het virus kan immers ook al kloklezen, uit de wc-pot springen, je aanvallen als je geen mondvod draagt, te weinig afstand houdt of rechtstaat in een restaurant dus zal herkennen wie gevaccineerd werd om hen minder zwaar ziek te maken toch ook maar een fluitje van een cent moeten zijn. ![]() ![]()
![]() |