![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Strak plan of gaat dat tegenstand krijgen? (<- al aan de gang geloof ik die tegenstand
![]() Café aan de Wolfgangsee serveert alleen nog aan ongevaccineerden Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 augustus 2021 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Een vraag die elders reeds gesteld werd: hoe bewijst een potentiële klant van dat café dat hij/zij ongevaccineerd is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat geen aanval op mijn persoonlijke vrijheid?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() . error .
Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 13 augustus 2021 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer valt er niets over te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op mijn smartphone heb ik ook de app covidScan geïnstalleerd. Daarmee kan ik aan eenieder vragen of hij mij zijn CovidSafe zou willen tonen, en dan zien of het ok is. Eigenlijk ook nog checken aan de hand van de identiteitskaart, om te zien of het niet de smartphone van zijn buur is. Ik heb het eens gecheckt met de covidSafe van mijn heksie perfeksie. Dat scheen dus te werken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk.
![]() maar als je toch afdwingt om binnen te mogen, en ze schenkt je lauw bier, of slechts een driekwart pintje ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat er dus om dat voor de eigenaar gevaccineerd zijn geen betekenis heeft omdat je net zo goed kan besmet zijn. En dus eisen ze een test. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 13 augustus 2021 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wie niet kan bewijzen gevaccineerd te zijn is niet gevaccineerd zijn de evidentie zelve. Hoe zou je zelf zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe ik toch door binnen te blijven?
Wat voor bende onwetenden moet ge zijn als ge uw kinderen en uzelf een QR code geeft en u laat kneden tot de staatsgeest van fascisten waarnaast Hitler een koorknaap is. Eerst die idioten en mensenmoordenaars ontslagen. Ze zijn onbevoegd en ongeschikt inzake volksgezondheid. Ze buisde grandioos en zijn te ver gegaan door de burger ongrondwettelijk te terroriseren met lekke maatregelen terwijl ze zelf superverspreidingen organiseerde. FASCISME !
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 14 augustus 2021 om 06:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar in het artikel staat: "In ihrem Café gibt’s Kaffee und Kuchen nur noch für Ungeimpfte." Dat klopt dus niet. Nu goed, wanneer ik eens in Strobl am Wolfgangsee ben, zoek ik het wel uit. ![]() Laatst gewijzigd door Knuts : 14 augustus 2021 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(Een negatieve serologische test zou kunnen. Als je Corona al hebt gehad en niet gevaccineerd bent heb je natuurlijk pech.) Laatst gewijzigd door Knuts : 14 augustus 2021 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met je covid-pas natuurlijk, die zal aantonen dat je niet bent gevaccineerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die cafébazin heeft (hopelijk) toch geen toegang tot de Belgische database waar de onderliggende data staat. Laatst gewijzigd door Knuts : 14 augustus 2021 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |