![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/vrouw-...eren~a9afde5a/
Wat zit die te zagen? Ze zal niet doodziek worden van het vaccin zoals iedereen hier op dit forum die zich heeft laten inenten en nu al weken op ziekteverlof zit omdat ze zich verschrikkelijk ziek voelen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bang voor een spuitje.
Bang voor een beetje pijn. En dan oproepen. Wie oproepen? Ik bvb weiger spuit omdat ik mezelf fysiek onderhoud, en gezond leef. Ik doe gewoon mijn best. Volstaat dat niet, so be it. No regret. Ik zie wel of ik het overleef. Maar vooral weiger ik omdat de nazi's en hun collaborateurs en andere gesponsorden het pushen. Die vorige mood maker, die amerikaan, wat zei hier iemand toen? Iets in de trant van dat ie beter zijn weightwatchers afspraak niet had gemist. Grof, maar waarheden zijn dat vaak. Je moet weten wat je doet en dat doe je door weten wat het gevaar is en wat jouw risico daarbij is. Bang van een spuitje, heeft niks met zulke overwegingen te maken. Deze vrouw draait haar vaan naar de gemakkelijkste wind, en dat is het zo ongeveer, denk ik.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze beseft nu pas als niet gevaccineerde wat het is om op IC te liggen. Je kan ze moeilijk ongelijk geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof dat toch eens niet.
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoeveel zou ze gekregen hebben om in de media te mogen komen om te liegen? Voor geld danst de beer.
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel procent van de niet-gevaccineerden belanden in het ziekenhuis?
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar saturatie was 98. Perfect dus.
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Erge gevallen van brainwashing hier. Als ge de gewone kranten niet meer gelooft omdat een totaal onbekende op social media zegt dat ge drie soorten AIDS krijgt van een vaccin.
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Turken zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Zo ziek ziet ze er niet uit om in de IC te liggen, ik kan haar aanraden om een intubatie te weigeren, dan willen ze je dood maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Vraag me toch af wat dat is met dit soort mensen, denken die niet na? Ik weiger die vieze spuit maar ben evenzeer bewust van het feit dat ik - weliswaar minieme kans - ziek kan worden aan Covid. Maar daarvoor naar de kliniek lopen, pfff... er zijn betere uitwegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.frontnieuws.com/18-928-d...-19-injecties/ (bron European Medicines Agency via frontnieuws)
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 augustus 2021 om 06:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Altijd dat gegoochel met cijfers. "Meer dan 90% op IC ongevaccineerd". En over hoeveel personen gaat het dan op 11 miljoen belgen ? 100 ? 120 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Daar gaan we weer… Money, money, money… It’s a rich man’s world !!!
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De media moet je dus altijd in vraag stellen en dan krijg je jammer genoeg van die Mambo's en Oma's die zich vanalles laten wijs maken, van zaken die totaal van de pot gerukt zijn tot zaken met zeer veel waarheid en kennis. Het grote probleem is dus de media, als die echt betrouwbaar zou zijn dan moesten we niet verder zoeken in alternatieve bronnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De media mag niet binnen op de corona afdeling.
Laat staan dat ze een interview afnemen. Denkt daar nooit eens iemand aan?
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu moet dat gegoochel met cijfers ervoor zorgen dat iedereen zijn spuitje gaat halen.
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De media hun eigen schuld dat mensen ergens anders kijken.
![]() |