![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaak hoor ik mensen die opnieuw hun tv nazeggen als gemassavormde schapen.
Het komt erop neer dat wie zich niet vaccineert niet solidair is. Maar als daar geen rechten tegenover staan in een politiek die collaboreert met big pharma al ware ze de nieuwe Hitler; wie is dan anti sociaal? Welke rechten heeft iemand die zich vaccineert en het gaat kort erna mis? Is je gezond laten verklaren voor vaccinatie voldoende bewijs te bewijzen als het slecht gaat na vaccinatie? Wat is de schadevergoeding voor nabestaanden als een geliefde sterft na vaccinatie en die wordt financieel gepluimd met begrafeniskosten?
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 9 september 2021 om 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noteer: geen rechten?
Zeer solidair. Waar is de solidariteit met mensen die ethische vaccins wensen en aansprakelijkheid eisen waar het mis gaat?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal nougabollen rechten.
Gaat het mis dan is dat eigen risico.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 september 2021 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe noemen we een onverkozen dictatuur die dat poogt op te dwingen onder het mom van solidariteit?
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet daarvoor echt een afzonderlijke discussie worden opgestart;
Het onderwerp is al tientallen keren aan bod gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil dan nog eens via deze weg delen aan die anti sociale fascisten die vaccineren zonder aansprakelijkheid aanraden: de enige onsolidairen zijn die meelopen met moordenaars die bewust verbanden met vaccinatieschade ontkenden. Bewijs: AstraZeneca en MVR die dat weg relativeerde met een klassieke trombose, nadat ze via cyberaanvallen bronnen aanvielen die waarschuwde voor zeldzame bloedstollingen. De enige anti socialen zijn de meelopers van het bovenstaande. Mensenmoordenaars ![]()
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 9 september 2021 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Globalisten?
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die globalisten mogen zichzelf wel onschendbaar kronen, de wraak komt den HEERE toe en iedere gelover (die samen een meerderheid vormen), erkennen deze generatie one worlders als minions van de duivel.
Tick tack.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WEF
Gesticht door een leraarke. Nu de machtigste van de wereld.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 september 2021 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En BEN WEYTS bedankt om tweedracht in gezinnen te zaaien door een solidariteitsgevoel bij jongeren aan vaccinatie te koppelen: iedere schade daaruit kleeft op uw handen.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zich moedwillig niet laat vaccineren moet de gevolgen hiervan dan ook aanvaarden, voor 100 %. In de ziekenhuizen hebben de "normale" patiënten nu hun nodige behandeling. Niet-gevaccineerden hebben géén rechten op te eisen in een ziekenhuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kmoet van deze generatie geen enkele medische ingreep meer hebben, geen zorgen. Vroeger liet ik me vaccineren tegen tetanus etc, maar de gezondheidszorg is een businessmodel geworden van fascisten die collaboreren met eugenetische bedrijven. Die uiteraard rijker en machtiger worden terwijl gij en ik armer en steeds minder macht door afname van rechten en vrijheden. Aansprakelijkheid is een must voor men van solidariteit kan spreken.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 9 september 2021 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees mijn edit
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degene die zich moedwillig niet laat vaccineren, moet zelf de gevolgen van die weigering dragen, niet z'n medemens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we maar al eens beginnen door die lobbyisten en leugenaars te dagvaarden voor misdaden tegen de gehele mensheid.
AstraZeneca scenario werd voorspeld door meerdere bronnen, die werden gestigmatiseerd en zelfs gecensureerd, AZ werd verder aanbevolen en doden tot gevolg. Dat is volgens de Wet MOORD met voorbedachte rade. Dat een groepje elitaire hooggeplaatsen en hun meelopers lang genoeg anders zeggen, zal niet ongedaan maken dat mensen gestorven zijn door lobbygedrag. Waar zijn hun rechten?
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 9 september 2021 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij nemen GEEN ENKEL vaccin meer onder deze omstandigheden.
Als ze nu alle kinderen potentieel kunnen beschadigen met vaccins (die amper risico voor covid lopen) maar weigeren 10 kinderen hun behandeling terug te betalen omdat het te duur is (en wij moeten sms’en) ; dan begrijpt deze regering niet wat solidariteit is,
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 9 september 2021 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op den duur leest een mens die antivaxxer propaganda niet meer.
Wat niet belet dat het soms boeiend is de fake argumentatie eens diagonaal te lezen. |
![]() |
![]() |