![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik steek van wal :
Vlaanderen : - Van Grieken Wallonie : - Bouchez |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat deze draad veel gaat bijdragen aan een politieke discussie.
Dat is heel proper gezegd, want de waarheid onverbloemd vertellen, zou grote gevolgen kunnen hebben voor mijn forum-account.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan ook zijn dat je een partij ziet zitten maar de voorzitter niet kan luchten hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je dan met verdwijnen? Echt gaan elimineren of?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moeten de leden van die partijen uitmaken.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Grieken is een excellent partijvoorzitter. Hij belichaamt aar zijn partij voor staat en daarom vind ik hem onuitstaanbaar. Maar als voorzitter helemaal op zijn plaats.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal, het zijn politici.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben van mening dat men géén spelletje namen noemen moet gaan spelen bij de vraag "welke partijvoorzitters moeten verdwijnen"
Misschien zijn er wel bij die het 'goed' doen. Misschien zijn er bij die men beter de deur zou wijzen? In de meeste van de gevallen zijn zij zover gekomen om dat zij gekozen zijn door 'het volk' zelf. Bij de vraagstelling "welke partijvoorzitters politici/politica's moeten verdwijnen" zou eerst moeten nagegaan worden of zij hun taken naar behoren doen of gedaan hebben, of zich alleen maar hebben zitten verrijken? Bepaalde zaken die ineens van radiostilte genieten [rakel ik als voorbeeld even Sihame El Kaouakibi (Open VLD) even op] Wie waren daar allemaal bij betrokken en zou men de deur kunnen wijzen wegens hun inmenging in de zaak? Misschien kijk ik wel teveel naar "The Blacklist" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2021 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene keer is hij voor homorechten maar de andere keer steunt hij buitenlandse medestanders die tegen homorechten zijn. De ene keer steunt hij verregaande maatregelen om Covid tegen te gaan, zoals de meeste Vlamingen, de andere keer steunt hij antivaxxers om ook daar weer eens een bocht te nemen als blijkt dat het vooral allochtonen zijn die zich niet laten vaccineren.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Vlaams Belang-kiezers, is Van Grieken namelijk een perfecte voorzitter. Henri1 slaagt er dus zelf niet in onderscheid te maken tussen partij en voorzitter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hij haat ze alle 2 hee. Voor mij is dat zeer zeker het geval. De vraagstelling is zo breed, dat je het kunt interpreteren vanuit de partij zelf maar evengoed als buitenstaander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan is het vrij eenvoudig: alle partijvoorzitters van een partij die zich niet met alle mogelijke middelen verzet heeft tegen de liberticide maatregelen vorig jaar, moeten bengelen he ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte leiders gebruiken politici als bliksemafleider. Laat het kiesvee zich daar maar op richten.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een partij.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bon.... Moeten er nog lantaarnpalen zijn ? ![]()
![]() |