![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() ze zijn dood
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Moet je daar weeral een nieuwe draad voor opzetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Kzou maar alvast een andere avatar zoeken.
Bij deze op de negeerlijst, waardeloos.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog tips voor self-brainwashing? Oh wacht negeerlijst, we gaan het nooit weten. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet, maar ik heb ook geen spijt.
![]() Steek uw vaccin in uw kont ![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 22 september 2021 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik lig in een deuk van het lachen. Ik had mijn link (https://newsone.com/playlist/famous-...ovid-19/item/1) vergeten te zetten en nog voor ik het kan aanpassen ben ik al op een negeerlijst gezet.
Antivaxxer profile: ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Proficiat
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik heb er toch 1 gevonden, een antivaxxer met spijt :
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Eigenlijk is het absurd hier op te reageren maar kom och waarom niet.
Wil je nu beweren dat iedereen die zich niet laat vaccineren en covid-19 oploopt eraan sterft ? Want vorig jaar eind december hadden we in totaal zo'n 650.000 besmettingen gehad in België en dat waren allemaal "antivaxxers" aangezien het eerste vaccin pas beschikbaar was in januari. Dus zouden die allemaal moeten dood zijn ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...260580&page=16 Wie geen argumenten meer heeft stapt over op beledigen, proficiat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men ziet dat hier ook op het forum. Massapsychose...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of misschien een besef van de foute keuze gemaakt te hebben en in een soort zelfhypnose door het opzeggen van diverse mantra's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() "Zij die het hardst zeuren over de maatregelen tegen COVID-19 zijn ook de reden dat ze er nog zijn." ( IJSBOER.
Om even Patrickve erbij te halen. Het zijn juist de maatregelaars die ervoor zorgen dat de maatregelen er nog zijn. Dit virus wordt gewoon opgeklopt tot proporties die het eigenlijk niet heeft. Mug - olifant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf mij nog altijd afvragen of het vaccin(s) die men weet op te dringen wel enig nut hebben daar men al aan de derde prik toe is, binnenkort misschien een vierde zelfs?
Werkt dat spul wel en wat zit er eigenlijk in die spuitjes? Enkele mythes ... Zit er een microchip in het coronavaccin of verandert een prik uw DNA? Viroloog Johan Neyts houdt enkele mythes tegen het licht Te ver gezocht dat van die microchips of te science-fiction achtig? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 september 2021 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een antivaxer met spijt ?
Een vaxer met spijt die zich bekeerd heeft tot antivaxer ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of gaat ge dat vertellen aan mijn kennis die meer dan een half jaar in het ziekenhuis lag. En er zo erg aan toe was dat hij liever zou sterven. Wilt gij uw leven als 'voor corona nog altijd heel gezonde en kwieke' pas gepensioneerde opgeven voor een 'mug'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eerst bekijken, dan reageren. |
|
![]() |
![]() |