![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() nog nooit van gehoord maar blijkbaar bestaan ze, het hele genderwoke gedoe is de spuigaten aan het uitlopen, doe eens normaal dat is al erg genoeg
https://www.hln.be/tv/olly-is-eerste...t-k3~a19f7537/ plaatsvervangende schaamte...dat voel ik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, biologisch is hij nog steeds mannelijk met XY-chromosomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
33 % Mannen 33% vrouwen 33 % non ?
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is toch maar een bedenksel van oude witte heterosexuele mannelijke kolonisten.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 30 september 2021 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik leef en laat leven, maar mocht ik Olly op straat tegenkomen als wildvreemde (dus ik zie een homoseksuele jongeman, mijn enige kennis over hem op dat moment) zou ik toch een jongen zien en de voornaamwoorden hij/hem gebruiken om ernaar te refereren en voornaamwoorden mijden indien hij er speciale wenst. Biologisch zijn er nog steeds maar twee geslachten en meestal zie je dat altijd. Dat blijft een realiteit. Die gaat waarschijnlijk ook altijd traditionele voornaamwoorden horen, sowieso.
Laatst gewijzigd door Weyland : 30 september 2021 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 30 september 2021 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn idee:
‘Andere’ vormen van sexualiteit bestaan. Maar je moet daar geen godsdienst van maken. En ik ben dat gezever van beide kanten beu, dus zowel het gezever van de echte wokes en het gezever van de echte oerrechtse conservatieven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
herinner u nog de wet die ervoor zorgde dat kinderen 3 soorten achternamen mochten krijgen, kent u er zo één ? ik niet DIT in de kletsdraad zetten is superbelachelijk van de moderatie , alsof gender debatten geen maatschappelijk thema zijn ![]() Laatst gewijzigd door edwinp : 1 oktober 2021 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doet me denken aan een ruzie waar één partij de schuldige is en waar ze die uit elkaar halen met: "hou er eens mee op, allebei"
Laatst gewijzigd door Weyland : 1 oktober 2021 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Nog piet of preut, saai boel daar.
Weke schaaldieren die zichzelf bevruchten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niets oerrechts conservatief aan de vaststelling dat sommigen zich gewoon aanstellen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je nu voor mannen, vrouwen, kinderen, doden of schapen gaat, dat is uw voorkeur. Dat heeft niks te maken met of ge nu ZELF een man of een vrouw of iets anders zijt. Hier hebben we het over mensen die biologisch als man geboren zijn, maar wat aan hun lijf hebben laten knippen en plakken om uiterlijk enkele aspecten van een vrouw na te bootsen ; of andersom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dag dat ze vrouw zijn mag je ze gerust tussen hun benen stampen, dan voelen ze niets. Blijf wel van hun achterwerk of je krijgt een klacht wegens seksisme. Als ze de volgende dag man zijn kan een tik tegen de bips geen kwaad meer maar een stamp tussen de benen des te meer. Oppassen geblazen dus. Vraag zeker eerst naar de voornaamwoorden voor je gaat aanraken.
![]()
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet binair betekent imo dat zij zich noch man noch vrouw voelen, of allebei een beetje , of soms wel of niet. Afijn, moeilijk voor te stellen hoe ze zich voelen.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Non-binair betekent dat je je geen jongen of meisje voelt. Je bent eigenlijk je eigen soort gender” (citaat) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dus onzin is want iedereen heeft zijn biologie mee. Ik denk eerder dat zij zich niet als m of v willen identificeren om hip te doen.
![]() |
![]() |