![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat hebben jullie gedroomd?
"Ik weet het niet meer" is geen geldig antwoord. Dan verzin je maar iets.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik reed met mijn Lincoln over de inrijlaan van Falcon Crest, want ik had het landgoed net gekocht om zelf wijn te gaan maken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stuiterde over een heel groot platform dat zich mijlenver over de oceaan uitstrekte en kon niet stoppen op het einde waardoor ik van een serieuze hoogte naar het water viel.
Ik heb het wel niet geraakt, tegen dan was ik wakker.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vannacht FVDB een muilpeer verkocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik droom al jaren van een verre planeet die afgeladen vol zit met knappe vrouwen.
In die droom probeer ik er dan ook ééntje te 'vangen'. En juist ... juist ... als ik er bijna ééntje te pakken had ![]() Het gevloek dat daarop volgde hou ik liever voor mezelf. Nota: De wekker is dood daar die ineens en zonder enige aanwijsbare aanleiding ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 november 2021 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik heb gedroomd dat ik in Rusland op de loop ging voor een kwaaie baboejska, terwijl mijn vluchtgenoot met zijn longboard in een struik is beland
helaas werd ik toen wakker ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben weer met mijn penis tegen een muur gelopen. Tijd om 5 kilo plamuur te halen.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedroomd...
Die van ons lag boven op me steunend op haar armen met haar tetten in mijn gezicht. Ze had zo een houthakkershemd van mij aan dat uiteraard niet dichtgeknoopt was. En ik vroeg, moet je geen ander hemd hebben? Rare kronkels 's nachts...
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik droomde over nougatbollen en hansworsten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Vannacht gedroomd dat ik gevangen genomen werd door een boosaardige tovenaar.
Die veranderde mij in een spinnekop, en sloot mij op in zijn luchtkasteel. Na enige tijd was het gelukt om uit mijn kooi te ontsnappen, en aangezien ik een spin was kon ik een draad spinnen om zo uit zijn kasteel neer te dalen. Dat ging vrij vlot, tot een aantal meter boven de grond, wanneer het spinrag op was. Toen moest ik steeds even wachten om te recupereren, waarna ik er terug een beetje spinrag kon uitpersen. Of ik er geraakt ben weet ik niet, want mijn vrouw stampte mij wakker omdat ik het bed had volgescheten.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 12 november 2021 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=FXHkFZ-nG4Y |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die zwaar seksueel getinte dromen zou dat een voorbode van 'wie weet wat' kunnen zijn?
Misschien waren het wel géén dromen maar uittredingen? (parapsychologie) ![]() *Grijnszzzz*
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2021 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof dat je ze hebt herkend aan dat houthakkershemd.
|
![]() |
![]() |