![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Ja, heel mooi.
En als er nu omgekeerd iemand die website van u zou aanvallen ? Maar voor de rest : vrijheid van meningsuiting. Geen commentaar : luister naar mijn woorden maar kijk niet naar mijn daden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Verdorie.. ik was juist "the legion of extreem doom" aan het optrommelen om uwe stek eens plat te leggen.
Maar enfin, ik roep ze terug. Uw excuses zijn bij deze aanvaard ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() onder het mom van het bestrijden van iets, andere wetten overtreden.... ?? rare manier van doen he..
Ik denk dat het de hacker er vooral om te doen is om de kick van het hacken en vernielen.... vergelijk het met ruiten gaan inslaan van een politieke tegenstander. Welk ook je motief is, het is en blijft vandalisme.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat de computer crime unit, dat sujet zo rap mogelijk zijn peeceeke in beslag gaat nemen, en het laat verschoten. Dergelijke klootzakjes bezorgen ons alle dagen extra werk, op onze reeds goed gevulde takenlijst. Trouwens zelf de Piano mag van mij op zijn website zetten wat hij wil, ik heb daar geen probleem mee, vrijheid van meningsuiting weet je wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is het ! al die idealisten en losgeslagen hobyisten die zich bezig houden met wormen en van die vooze spam, moest ik er het geld en den tijd voor hebben, ik deed ze allemaal een proces aan. ofwel ontwierp ik een worm die de reclamefirma in kwestie zijn complete computerpark onherstelbaar in de vernieling laat lopen ! Elken dag van die idioote mails dat ge 10 miljoen erft van uwe overleden president in Negeria die overal familie blijkt te hebben, denken die debiele negerianen nu werkelijk dat wij zo stom zijn. ! Ik heb ondertussen al geërfd van 25 presidenten maar nog nooit nen bal gezien ![]() Het kost mij wel elken dag pakken tijd en dus geld om users te waarschuwen daar niet op te antwoorden, (ja ze zijn echt zo stom ! ) En als ik penisenlargement pillen vandoen heb, zal ik die zelf wel gaan kopen of raad vragen aan mijn doktoor, ik snap niet dat mensen in zo'n doorzichtige valkuilen in kunnen trappen. En toch moeten er idiooten zijn die die spullen kopen, want anders zouden die firma's nie overleven. Elke firma die mij direct mail stuurt, verkoopt per definitie niks meer aan mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Gelieve in het juiste subforum te posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maatschappelijke discussies?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij zitten er ook van die idealisten in de Nederlandse cel. Een paar die de overheidssites plat legden.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Hacken is een misdaad, wie het slachtoffer ook is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |