![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Gaan de maatregelen van 26/11/21 voldoende? | |||
Ja, binnen 14 dagen zullen de cijfers flink dalen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 28,57% |
Ja, alleen als we ze allemaal naleven, |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
Nee, ze zijn onvoldoende |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Nee, enkel een lock-down zal resultaat geven |
![]() ![]() ![]() |
4 | 28,57% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik zou graag eens weten hoe de leden van het forum erover denken.
Vandaar een enquête. Zij de maartregelen te zwak? of komt het in orde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat. Alleen de politiekers ontkennen zo lang mogelijk dat ze moeten maatregelen nemen. Ja, met een elfjesregering is het soms moeilijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In Nederland lijken de cijfers te plafonneren en ik zou het straf vinden dat het zogezegd komt van de horeca die nu 7 dagen geleden maar tot 20 uur open is. De tijd tussen besmetting en pcr test is al bijna 7 dagen. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 26 november 2021 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het had strenger gemoeten. Maar de cijfers zullen wel dalen. Iedereen weet nu terug dat Covid serieus te nemen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 26 november 2021 om 17:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 november 2021 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo lang er geen verplichte vaccinaties zijn, zal niets helpen. De besmettingsfeestjes doen er ook al geen goed aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 november 2021 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik de maatregelen overloop dan zie ik niet hoe die een impact kunnen hebben. De nachtwinkels bijvoorbeeld. Die moeten sluiten om 23 uur. Wat is daar nu de meerwaarde van. Daar zit je toch niet bijeen. De meeste restaurants zijn tegen 23 uur toch al dicht. De cafés. Tja, een zatte is niet besmettelijker dan een nuchtere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo lang risico-patiënten niet verplicht op vakantie gaan naar center-parks (de deur op slot nadat de laatste binnenging) zal niets helpen.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat omzeggens iedereen vrijwillig is gevaccineerd interesseert de Vlaming niet. Zolang het niet verplicht is zal hij geen rust kennen. Niks mag en wat nog mag is verplicht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
dood gaan we toch, hoor.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 26 november 2021 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amateuristisch opgestelde enquête, om de gekende redenen. Ik stemde dus niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders blijven we bezig zoals een dikke vrouw die 'plots' 20 kilo kwijtspeelt met een crashdieet om dan binnen 3 a 4 maand al bleitende constateert dat ze weer even vet is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() 60% van de besmettingen vinden plaats binnen het huishouden. zolang mondmaskers, afstandhouden, zelfisolatie en quarantaine (elk gezinslid opsluiten in zijn eigen kamer) niet verplicht wordt in huishoudens, blijft het dweilen met de kraan open.
oh, en scholen minstens tot het eind van het jaar dicht
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mengele was niet verantwoordelijk voor de Einsatzgruppen. Dat was Himmler en Heydrich. Ik ben veel te soft daarvoor : de forced vaxx politie mag en moet dwang gebruiken, maar inzet van vrachtwagens zonder uitlaat is me net één stapje te ver om anti-vaxxers te behandelen. Geweld vermijden zolang mogelijk, en anders proportioneel inzetten in functie van het doel. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Thierry Baudet over uitsluiting en discriminatie: ''Waar gaat dit eindigen?'' ![]()
![]() |