![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Staat u achter een actie "Stop the boost (-50)"? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
15 | 60,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
7 | 28,00% |
Enkel mits een andere slogan |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals de gegevens nu zijn - toegegeven, dat is een voorlopige bevinding - is een booster wellicht overbodig voor iedereen onder de 50. Anders zou men zich moeten laten inenten tegen eender welke onnozele verkoudheid. Is dit een reden voor een bewustwordingsactie die de nadruk zou leggen op natuurlijke immuniteit waar mogelijk en vaccinale immuniteit waar nodig om écht met corona te leren leven zonder dat dit ons bestaan blijft beheersen?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier in Frankrijk moet iedereen boven de 18 een booster krijgen voor 15 januari, of gene corona pas meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Stop de dwang/stop de chantage" is een betere leuze.
![]()
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me trouwens af hoe het zit met de handhaving in Brussel. Ik kan me héél moeilijk voorstellen dat de politie in Schaarbeek heel ijverig pasjes controleert.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() In Schaarbeek is de positie "god" al bezet. De covid-god hebben ze daar niet meer van doen.
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat sowieso maar in dit specifieke geval is er - zoals het er nu naar uitziet - zelfs medisch gezien weinig reden om een booster te nemen tenzij je echt oud of zwak bent. Uiteraard is dat een voorlopige stand van zaken.
![]() |
#7 |
|
![]() Dan moeten die zwakkeren dat zeker doen, dat is hun vrije keuze. Althans, dat zou het moeten zijn.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze weigeren niet hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Of dat preliminaire testen zeggen dat vaccin + vaccin < vaccin +vaccin +booster < vaccin + vaccin + natuurlijke infectie tegen omicron? Als het antwoord hierop nee is, hoe kunt ge dan als gewone burger een geïnformeerde beslissing nemen?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat dat betreft: bepaalde informatie op laatjevaccineren (die site) doet veeleer denken aan misinformed consent.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 13 december 2021 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel , het staat u vrij die website aan te klagen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 december 2021 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die tijd is voorbij, en die laatste boodschap hoor ik wel in de media, als je tussen de lijnen luistert. Het is nu volle bak booster. Ik denk, moest het kunnen, gaan mensen vechten voor een booster. Massahysterie ja. Jonge mensen hoeven zich geen zorgen te maken. Overlevingsdrang, daar gaat het om. Laatst gewijzigd door Rudy : 13 december 2021 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus wacht ik op mijn booster. No sweat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
msm vergelijk ik niet met de overheid of de reguliere media. Laatst gewijzigd door Rudy : 13 december 2021 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk, dit is hoe langer hoe minder een vaccin he, en hoe langer hoe meer gewoon een tijdelijke antilichamen behandeling. Het begint erop te lijken dat we gaan voor een 20-jaar lange om-de-4-maanden-een-spuit gedwongen behandeling van gans de bevolking, een experiment waarop het lijkt dat cardioloog een enorme toekomst gaat hebben, en misschien oncoloog ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die "<" wat betekent dat? lagere kans op hospitalisatie (of iets anders?). Dus vaccin + vaccin + natuurlijke infectie tegen omicron is "beter dan" (beter in welk zin?) vaccin + vaccin + booster? I'm intrigued
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Morte vivante refereert naar de titers van neutraliserende antilichamen, want voor de rest hebben we voor omicron nog geen data. Zeker niet wat hospitaliseren betreft want veel omicron patienten in 't ziekenhuis zijn er voorlopig niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Dat is toch in het nieuws geweest... Politie mag de pasjes niet controleren, alleen de cafébaas mag dat. Dus in de praktijk geldt de pas daar gewoon niet zou ik zo denken. Ge moet als cafébaas al loemp zijn om 50% van de markt op voorhand uit uw café te mijden.
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
daarom preliminair, en absoluut niet bevestigd door real-world evidence
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |