![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Iets luchtigers tussendoor, sommigen zullen misschien zichzelf herkennen:
https://www.youtube.com/watch?v=cOPejerZ7TQ Uit dezelfde show iets serieuzers over hoe critici bewust gediscrediteerd worden: https://www.youtube.com/watch?v=GC-81f-Penc
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 30 december 2021 om 03:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb geleerd dat er in het Engels ook zo een begrip bestaat als 'pant shitters'.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik zie dat de Twitter account van Robert Malone ondertussen "opgeschort" is.
De Desinfo-emmer was duidelijk vol, het was hoog tijd dat Twitter ingreep. Vrije meningsuiting wil niet zeggen dat je zonder consequenties social media mag misbuiken om leugens en desinfo te verspreiden. Jammer dat Twitter het zo lang getollereerd heeft. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie bedoel je met deze Titel.
Degene die panikeren als ze het woord Covid horen en dan direct sprinten om een prik te gaan halen? Of Degenen die gewoon gezellig thuis blijven en doen wat ze moeten doen om gezond te blijven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik beschouw elke vorm van religie een zware leugen en ongelofelijke desinformatie. Gaan we nu verbieden van over religies te praten ? Laatst gewijzigd door patrickve : 30 december 2021 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kan in godsnaam 50 minuten naar die zever kijken? Na minder 10 seconden ben ik gestopt. Nog zo stom geweest de tweede link aan te drukken maar het was dezelfde dwaze raap en dat heeft geen 3 seconden geduurd. Youtube is echt een grote vuilbak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat boost de credibiliteit van “wappies” die vrijwel altijd hetzelfde zeggen zonder daarvoor het internet te censureren en mijn hun mening aan te bevelen bovenaan in de zoekopdrachten. Hoeveel krijgen geen hits na een search dat geen hol met hun search te maken heeft? Never again, he?
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat ik Jimmy Dore aanhaal, is omdat het volgens mij relevant is dat in de USA ook delen van links 'wakker' aan het worden zijn, terwijl links grotendeels nog het meest van al in de pas loopt van de oligarchen. Max Blumenthal is met zijn Greyzone verder een internationale topjournalist: zijn website heeft meermaals excellente staaltjes van onderzoeksjournalistiek gepresenteerd, o.a. over Syrië, en doet dat hier opnieuw. Parcifal heeft als atlantist evenveel te vrezen van een Blumenthal als van de reacties van tomm in het buitenlandforum waar hij geen weerwoord tegen heeft.
![]()
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrije meningsuiting is op geen enkele manier ingegeperkt, alleen heeft twitter beslist dat hij zijn vrije meningsuiting elders mag uitoefenen, wat hun recht is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een grappige bangerik
https://www.rt.com/usa/544793-plane-...ntine-iceland/ The teacher took traveling during the pandemic seriously, bringing several rapid testing kits with her on the Icelandair liner. She went to the bathroom and used one of them, finding out in a matter of seconds that she had Covid-19. Fotieo swiftly informed the flight attendant, who ruled that there weren’t enough empty seats on the plane to properly isolate her. The woman told 13 On Your Side that she feared she might infect other passengers and asked if she could “just stay in the bathroom for the rest of the flight.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je had eerder moeten stellen dan, dat sociale media niet gedwongen zijn om vrije meningsuiting toe te laten, en zelf mogen beslissen welke politiek - ideologische agenda ze willen dat hun gebruikers aanhangen bij de dingen die ze daar mogen vertellen. Kortom, je kan evengoed zeggen dat men in de moskee zomaar gelijk welke preek mag houden en godslasterlijke praat verkopen he. Dat er in de moskee geen sprake is van vrije meningsuiting omdat het een politiek-ideologisch gekaderde omgeving is. En op Twitter dus ook niet. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 december 2021 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besef je wel wat je toejuicht? Nu weet ik zeker dat die gast spijkers op de kop sloeg want onzin mocht altijd circuleren... alleen de waarheid mag dat hier nooit. Wee wee wee.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 31 december 2021 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat je dat wel wist, niet dus. Laatst gewijzigd door parcifal : 31 december 2021 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Censuur werd hier gepleit door liberalen (wereldwijd want nwo) Iets later censuur. 1 + 1 + 1 = 3. Geen omwegen maken maar puntjes synchroon verbinden.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 31 december 2021 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |