![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij zijn er maar 1,5 kilo bijgekomen En hullie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen flauw idee, de intelligente weegschaal thuis vertelt steeds :"slechts 1 persoon per keer".
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weeg mij feitelijk nooit, maar voel dat er toch wel wat kilo's af moeten.
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een jaar zonder suiker.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn (afgerond) 12.000 kcal die je meer hebt ingenomen dan dat je hebt verbruikt. Stel dat je gemiddeld verbruik 2.500 kcal / dag is en dat je 4 dagen hebt gefeest (verbeter me indien het er meer of minder zijn), dan zou dit betekenen dat je op de dagen dat je hebt gefeest 5.500 kcal per dag hebt gegeten. Stevig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Je komt niet aan van wat je eet tussen kerst en nieuw. Je komt voornamelijk aan van wat je eet tussen nieuwjaar en kerst.
![]() Ik weeg me niet zo vaak, maar feestkilo's gaan er vanzelf terug af, want je eet dan "uitzonderlijk" en je komt meer aan van slechte gewoontes dan van uitzonderlijk eens amuseren. Doet me er aan denken. Vanaf volgende week wordt het weer druk in de fitness, maar binnen een maand is dat weer veel beter, dan heeft de helft al weer afgehaakt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bruine rijst, bruine pasta, bruin brood etc de voorkeur geven. Ge kunt van spek met eieren alleen op enkele maanden die 15kg verloren hebben. Ge moogt alleen spek en eieren met groenten eten ![]() Wedden dat het er af vliegt?
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb géén weegschaal.
Volgens mijn dokteres ben ik wel een beetje te 'dik' nadat ze zo even lief in mijn buikje duwde. ![]() Obesitas???? Volgens een BMI test zou ik 22.34 Kg moeten verliezen wat gewoon gieren is laat staan weinig geloofwaardig. Veel mensen hebben in Corona-virus tijden ook aan gewicht 'gewonnen' daar: U blijft in uw kot, géén sport meer zoals vroeger ... TV aan biertje in de hand ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 0 kg plus. Ik "werk" dat er af.
Met 22kg minder zou ik een bmi hebben van 15.... ![]() Dat lijkt me geen streefdoel. ![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 4 januari 2022 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zeg ik steevast: "Lees maar af, ik hoef het niet te weten." Je moet je niet meer zorgen op de nek halen dan nodig is. Wat ik wel weet is dat ik, volgens de dienstdoende onderzoeker, al jaar en dag op hetzelfde gewicht zit maar ik heb geen idee hoeveel dat is. Maar volgens diezelfde onderzoeker is het misschien net ietsje te veel maar niets om me zorgen over te maken, te meer omdat het al jaar en dag hetzelfde is. Ik gok iets tussen de 90 en de 95. Wat voor mijn lengte en bouw (1,87 en redelijk breed gebouwd) voor mij prima is.
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 4 januari 2022 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan bent u in ieder geval geen 1,5 kg vet bijgekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |