![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Minister-President
|
![]() Always white people.
Citaat:
Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/banale...apen~af3eb3b0/ Laatst gewijzigd door wagner.666 : 8 januari 2022 om 14:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hier zitten aan het andere uiterste van het spectrum. Hier mag je, figuurlijk gesproken, bijna geen patattenmesje meer in je bezit hebben of je riskeert in de problemen te komen. Bij ons heeft men met de wapenwetgeving legaal de burger volledig uitgekleed.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 800 moorden in Chicago dit jaar. Stel u eens voor dat gevoel dat je hebt op zo'n plaats te moeten leven. Ciudad Juarez achtige gevoel. Steeds allert zijn. Achterom kijken. Licht alarm als je iemand de weg ziet oversteken op een rare manier.....het is niet leuk hoor. Ik heb jaren op zo'n plaats gewoond. Het heeft me nadien jaren gekost af te kicken.
Laatst gewijzigd door Bach : 8 januari 2022 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als een blanke wordt vermoord door een neger, worden de kleurtjes meestal niet vermeld of wordt het voorval zelfs verzwegen.
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ps, als ge gene racist zijt dan komt ge één in de kortste keren. Ik denk dat gij meer racistisch bent of het grote deel hier op het forum, want blijkbaar haat ge witte oftewel blanke mensen........ aan uw soort maak ik geen letter meer vuil. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 8 januari 2022 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Bent u oprecht?
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amerika exclusief blank en dus alle negers, rijstkakkers, arabieren en hispanics deporteren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe noem je eigenlijk de blanke versie van een "uncle Tom"/een "bounty"?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 januari 2022 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() daarzie, de racist in de Chinese beer komt boven. rijstkakkers over de Aziaten en het N woord erboven op.Gaat je niet dat een zwarte crimineel vernoemd word voor moord op waarschijnlijk twee blanke agenten,tuirlijk jij had het liever andersom gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In België worden 93% van alle vuurwapen misdaden uitgevoerd met illegale vuurwapens... 5% uitgevoerd met legaal vergunde overheidswapens. In 2021 was 1% te wijten aan JC....
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 januari 2022 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Dat is nog wel eens de moeite waard om over na te denken. Elk ras op een apart continent, en we zien wel wie er wint.
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou beginnen denken dat die Chinese beer onze nietsnut minister van justitie is, die heeft daar een zwak voor die olijfkleurige, maar is wel getrouwd met een blond blank lingeriemodel met dikke tetten....... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ware Shangri-La voor A.W.P. dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen het westen moet multicultureel zijn, al de rest mag de eigenheid behouden ...
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() [quote=Pandareus;9863278]Dat gaat daar een aards paradijs worden, eenmaal al de zwarte, bruine, gele en olijfkleurigen zijn buiten gezet.
Het ware Shangri-La voor A.W.P. dus. Het gaat hier wel om een zwarte ganster die gewoonweg twee agenten doodschieten, voor u blijkbaar de normaalste zaak, maar owee moest het anders zijn hé panda, de muurschildering en betogingen met vernielingen zouden wel uw goedkeuring krijgen hé pandabeerke. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 9 januari 2022 om 09:17. |
![]() |
![]() |