![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer zo een poging tot doodslag Totaal zinloos geweld.
Echter geilen onze machthebbers op geweld. Dus ik verwacht voor deze moordenaar een werkstrafje dat hij nooit zal uitvoeren. Een vredelievende oude hippie met een cannabisplantje die gaan we 3 jaar den bak indraaien. ![]() https://www.hln.be/brussel/schokkend...mmen~a6caa32c/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 januari 2022 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou interessant zijn om de afkomst/achtergrond van die "Fransman" te kennen.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand met opzet op de sporen duwen voor een aankomende trein, poging doodslag?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij vertoont gelijkenissen met een Eskimo uit de jaren dertig-veertig.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 januari 2022 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [extreme sarcasm mode]
- Begrijp dat nu toch eens , die arme man verveelde zich ![]() Hij wou enkel tikkertje spelen , maar struikelde plots !! ![]() - Of die vrouw stond in de pad , hij wou enkel vrij zicht , stoute vrouw !! ![]() [/extreme sarcasm mode] Nu bloedernstig: Gelukkig hebben ze dene vuile smerige klote vetpuist te pakkken , ik ben ook benieuwd wat die gaat krijgen !! Een koekje en een kopje koffie ?? En roepje van: "Niet meer doen , eeeej !!"
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom ze zijn gezicht in het filmpje onherkenbaar maken snap ik helemaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of , wegens onschuldig tot schuld is bewezen ?? ![]() ![]() ![]() Wie zal het zeggen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 januari 2022 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om een poging tot doodslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig moet je ogen op je rug hebben. Gelukkiglijk is de kerel aangehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand neersteken met een mes bijv. = celstraf met uitstel. Steker hoeft dus niet naar gevangenis. Nochtans is een mes ook dodelijk. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/01...rstak-met-mes/
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe wetgeving sinds vandaag , 15-1-2022:
Moord = vrijlating Vloeken = doodstraf Zelfverdediging niet meer toegelaten , want je kunt de dader verwonden of doden !! ![]() Als straf krijgt de zelfverdediger minstens levenslang (zonder parool) !! !! I just love sarcasm !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 bemerkingen.
1. Dader binnen de 3 dagen: veroordeling-nekschot-verassen. Verder geen blabla aan vuil maken. 2. Metro bij jullie dringend upgraden om de geciviliseerde wereld te vervoegen, zijnde met automatische afsluiting tussen sporen en perron.
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Geen geld voor. Zijn er nog vragen?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het perron afstand nemen van de sporen zou uiteindelijk moeten volstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik mij goed herinner stond die vrouw niet "dicht bij" de sporen. Zet nog twee stappen denk ik voor ze de dieperik ingaat. (Heb geen zin om de video terug op te zoeken om nog eens te kijken)
De metro van Rijsel is vergelijkbaar met die van Brussel (32km ipv 40 km en beide 60 stations) De Rijselse perrons zijn helemaal afgesloten. De metrostellen hebben geen bestuurder. Stoppen automatisch op de juiste plaats zodat binnen en buitendeuren tegelijk opengaan.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die zot in dat station wou gewoon eens een grapje uithalen. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 januari 2022 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |