![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben net bericht gehad dat er vanaf maandag geen mondmaskers meer aan moeten op school. Dat kan verschillen per school maar het mag dus.
Als je gaat dansen, swingen of zuipen moet het ook niet meer dus wanneer volgt de rest? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarvan komt het bericht? Want dan zend ik dat meteen door naar de directie van een aantal scholen, en vraag wat hun reactie erop is.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 17 februari 2022 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat dit enkel geldt voor -12 jarigen. In het volwassen onderwijs moeten we ook nog een mondmasker dragen omdat dit een niet-dynamische binnenactiviteiten is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf zaterdag stapt het onderwijs over op code oranje. Mondmaskers voor de lagere verdwijnen. Eindelijk. Die komedie heeft al veel te lang geduurd. Iedere dag was een dag teveel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt van de hogeschool waar 1 van m'n gasten zit, vanaf maandag geen maskers meer op school.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel eerst eens over welke school het gaat. Basis, secundair of hoge school. Anders is er geen basis voor discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je een probleem met een faciliteit. Laatst gewijzigd door Rudy : 18 februari 2022 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Deze klucht, deze ongefundeerde beperking van onze rechten moet inderdaad stoppen.
|
![]() |
![]() |