![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een CEO die plug-in hybrides liever ziet uitdoven en de aankooppremie voor die overgangsoplossing weggesmeten geld vind. Die overgang is namelijk reeds gemaakt.
De Duitse economie-minister wil deze aankooppremie eind dit jaar sowieso al afschaffen. Hij moedigt Europa aan de verbrandingsmotoren helemaal vaarwel te zeggen. De autoindustrie moet zich toespitsen op batterijen en elektromotoren, ttz vol-electrisch. ICE best niet te lang meeslepen als productie-ballast, dat heeft de VW Group wel begrepen. In enkele jaren zullen we reeds kunnen zien welke autoconstructeurs de juiste keus gemaakt hebben. Bedenk dat Tesla nu al de meeste netto-winst maakt per verkochte auto, ondanks hun vele miljarden investeringen. (van de merken die massaproductie hebben, Ferrari tel ik daar niet bij) Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 1 mei 2022 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is normaal.
Een EV audi brengt per lopende cm het dubbel op van een ice. Of hybrid. Kwantiteit wint van kwaliteit.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet de ceo van het IJsboerke zich moeien met de keuze van zijn klanten tussen vanille en chocolade?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet verkeerd dat de overheid streeft naar gewenst gedrag, o.a. via subsidies, zo lang dit maar transparant en democratisch verloopt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zijn de ingewikkelde tabellen om dit te staven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het probleem van het gebrek aan transparantie is zo mogelijk nog groter.
Toch moet niet alle beleid en bestuur stil gelegd worden, tot die gebrekkige dingen wat beter zullen gaan. We moeten vooruit ondertussen.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vindt geen antwoord op mijn bemerking hé.
Tuurlijk niet. De ceo van vw kijkt naar zijn winstcijfers. Mocht hij dat niet doen, dan is hij zijn job niet waard. En jij trapt zo in zijn val, zo argeloos als ik vanmorgen in een hondendrol trapte op het voetpad hier vlak voor mijn kot.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij noemt iets onnozel vragen een bemerking?
Het gepast antwoord op uw bemerking heb ik gegeven. Dat jij mijn antwoord niet kunt plaatsen dacht ik al. Citaat:
![]() En de Duitse minister van economie dan ook, en de Europese Commissie dan ook ? Allemaal CEOs van de overheid. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 5 mei 2022 om 14:08. |
|||||
![]() |
![]() |