![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() USA erhöhen Russland-Ölimporte und verfolgen in Ukraine-Krise eigene Interessen auf Kosten der Europäer
Citaat:
Citaat:
Met dank aan de DeepL vertaler Dit geschreven zijnde ga ik mij nu eens te 'kakken' zetten of drink ik die fles azijn verder uit? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 april 2022 om 08:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Braaf kritiekloos overgeschreven
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is eigenlijk het doel om hier serieel draadjes te zitten openen met copy/paste vanuit marginale Duitse neo-nazi websites van AFD, corona-Wappies, Soros-conspirationisten en Putinknuffelaars ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik opteerde om de fles azijn verder uit te drinken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haalde het al eerder aan.
Ik heb alleen maar de eerste kleuterklas gedaan, wel met grote onderschijting. ![]() p.s. Ik ben toen zelfs eens aangevallen geweest door een andere kleuter (meisje) die in mijn buik gebeten heeft. Die is niet lang daarna overreden door een bus. Liefde is?????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 april 2022 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ondergang is een groot woord. Ondergang van Europese onafhankelijkheid in een multipolaire wereld? Absoluut. Niet dat de VS ons wil zien creperen. Maar toch liever dat dan dat Europa opstaat. Die logica is des mensen. Er heeft nooit een imperium bestaan dat niet in de eerste plaats aan zichzelf dacht en de rest in functie van haar eigen macht. Want meent Europa wel dat die Amerikaanse 'paraplu' eigenlijk is?
Uiteraard zitten in sleutelposities in Europa ondertussen figuren die al dan niet bewust de VS belangen in Europa voorop stellen aan de eigen belangen. Er is de eerste paar decenia niet direct een opposite in zicht. EU politici klappen zoals in een Sovjet Douma. En thema's zoals NATO zijn taboe om te bevragen. We zullen dan ook een steeds duidelijker verschil zien (voor zover onze VS gecontroleerde media dat niet kunnen verhinderen) tussen de VS macht en Europa de komende decennia. Europa, de grootste kolonie. Laatst gewijzigd door Bach : 13 april 2022 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag stellen (deze uit de openingspost) is ze beantwoorden.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 14 april 2022 om 04:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezond verstand mag hypocriet zijn, he? Geen wet daartegen ![]()
![]() |