![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Bart De Wever vs Tom Van Grieken. Op wie stemt u als president? | |||
Bart De Wever |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
Tom Van Grieken |
![]() ![]() ![]() |
8 | 33,33% |
Ik ga dan niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel we hebben een verkiezingssysteem zoals in Frankrijk.
Bart de Wever komt in de tweede en finale ronde tegen Tom Van Grieken te staan. Op wie stemt u? Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 april 2022 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is het stemmen met de neusknijper op, met maar één doel : die Blokker tegenwerken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen al die idee om voor één van beiden te kiezen zou me een kramp kunnen bezorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegene die mijn stem koopt.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Tom natuurlijk. Die geniet nog van het voordeel van de twijfel.
De Wever hebben we al bezig gezien als hij aan het roer stond.
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blanco
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat dat nog?
![]() p.s. Of BDW het in Antwerpen nog lang zal uithouden dat lijkt mij twijfelachtig. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 april 2022 om 07:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het ook wel eens willen 'zien' als Tom de stemmingsronde zou winnen welke veranderingen er dan allemaal op til staan en of hij het zal gedaan krijgen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op voorwaarde natuurlijk dat hij door andere partijen die mee in 't bad zitten niet aan handen en voeten gebonden wordt zoals Francken indertijd...
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, voordeel van de twijfel ... ![]() Langs de andere kant zou je kunnen zeggen: laat BDW het maar voortdoen want het zou best wel eens kunnen dat de burgemeesterssjerp (zeker in Antwerpen) in handen zou kunnen vallen van een vreemdeling. Te ver gezocht of perefect mogelijk?¿
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 april 2022 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een groot gevaar dat ik me zal overslapen op de dag dat die stemronde gehouden zal worden, wegens een gigantische kater na een feestweek zoals ik er nog nooit een heb mogen meemaken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het stemmen zelf dan zou ik TOM de voorkeur geven om reden van zoals ik al eerder schreef: hem (zijn partij) het voordeel van de twijfel te geven.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 april 2022 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin al met hun lied te leren:
Au Tonkin, la Légion immortelle À Tuyen-Quang illustra notre drapeau Vous les morts nous vous serons fidèles Dormez en paix dans vos tombeaux Tiens, voila du boudin, voila du boudin, voila du boudin (voila du boudin) Pour les Alsaciens, les Suisses et les Lorrains (les Suisses et les Lorrains) Pour les Belges, y en a plus Pour les Belges, y en a plus Ce sont des tireurs au cul Pour les Belges, y en a plus Pour les Belges, y en a plus Ce sont des tireurs au cul
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tom Van Grieken is misschien geen kwaaie jongen. Maar onder zijn partij-entourage zijn er individuen van wie het gedachtegoed mij hoegenaamd niet bevalt. Dat is, ondermeer, weer eens tot uiting gekomen i.v.m. de Russische agressie tegenover Oekraïne.