![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom je best steeds een wapen meeneemt als je gaat wandelen of sporten, zeker in de vroege of latere uurtjes wanneer het donker wordt.
https://www.youtube.com/watch?v=b33R9h508Ps https://www.youtube.com/watch?v=8t4NnEA-6Vw
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 11 juli 2022 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() En voor coureurs die uw zeerat willen doodrijden.
https://www.hln.be/zutendaal/wielren...heid~a245cff4/
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wellicht is de hond dus voor de wielen van de wielrenner gesprongen en had de eigenaar van de hond deze niet kort genoeg bijgehouden. Een fietser gaat immers niet bewust een hond aanrijden met het risico dat hij volop zijn gezicht gaat hé. Natuurlijk met zo'n subjectief en eenzijdige opgestelde artikels is het weer één en al framing waarbij de hondeneigenaar het grote slachtoffer is de wielrenner de boze boeman. En als resultaat krijg je dan een hoop onzinnige emo reacties. Ik heb het overigens zelf ook eens meegemaakt met een suffe hondeneigenaar die zijn hond op een fietsostrade zo'n 10 meter voor zich uit heeft lopen met een uitschuifbare leiband. Ik passeer op ruime afstand en dan springt de hond eensklaps voor mijn wiel. Ik reed aan een behoorlijke snelheid, gelukkig ben ik niet ten val gekomen.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 11 juli 2022 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de boerenbuiten...
Een jaar of 15 geleden liepen er bij ons 2 Jack Russel smeerlapjes rond. Ze hadden op mijn weide een paar kippen doodgebeten. Toen ik ze probeerde te volgen om te zien waar ze vandaan kwamen kwam ik een oud koppeltje tegen. Zei hen voorzichtig te zijn want de honden durfden te bijten, ze waren ook grommend naar mij toe gekomen. Haalt de man een pistooltje, genre Walther PPK, uit zijn zak met de woorden "dat is geen probleem hoor" Maar het zijn niet enkel honden of wielerterroristen waar je je moet tegen verdedigen. Geef het nog een paar jaar en je komt zonder wapen niet meer buiten als uw lijf en leden u lief zijn.
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jack Russel zijn jachthonden en bijten hard, geen wonder dat ze uw kippen hebben aangevallen.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 11 juli 2022 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() In de natuur lopen alle beesten ook vrij.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pleit jij niet om katten binnen op te sluiten?
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Binnen als ze dat gewoon zijn of toch ten minste op uw eigen terrein.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Dixit de hondeneigenaar.
![]() |
#11 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zelfs stoppen om te checken was er niet meer bij. Gelijk dienen met zijn knietje tegen dat kind. De strava-stats zullen belangrijker zijn geweest. Voor velen is een koersfiets hetzelfde als een auto, eens ze ermee rijden koning van de baan en iedereen moet maar zien dat hij uit de weg gaat. En liefst nog als rochelend en roepend, want een bel op een fiets is not done. Eikels.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 11 juli 2022 om 09:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zou ik een spade die je goed scherp hebt gezet aanbevelen Ah en stalen ballen want ge gaat ze nodig hebben als je een Pitt Bull aanvalt, Als je niet bereid bent tot het uiterste te gaan en dat beest dus te kelen, blijf er dan af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou hij dat ook nog zeggen als er een riek in zijne jack russel zit ? ...
Ik geef maar een kleine demonstratie van hoe dat dat daar in den tijd bij mijn vader en zijn nonkel op de boerderij aan toe zou gegaan zijn. Plets ne riek erin of ne lap van nen dorsvlegel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een onnozel incident.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl dat een prulleman was die zonder doping niet sneller kon rijden dan een gemiddelde twaalfjarige muco-patiënt.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar nog een filmpje gezien op 't internet,
waar een zwarte Amerikaan uitlegt: veiligst zou zijn dat iedereen gewapend is. Zodat iedereen onmiddellijk een massa-shooter kan neerleggen. Maar er komt zo'n massa-shooter aan een mall, en hij wordt neergelegd door mr 1. Mr 2 zag het niet goed, denkt dat mr 1 een massa-shooter is met zijn wapen in zijn hand, en hij legt dus mr 1 neer. Mr 3 ziet mr. 2 en denkt "he daar, een massa-shooter " ... en gans het shopping center ligt vol lijken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() je zal maar de vriendin van een bokser willen slaan ..
https://www.youtube.com/watch?v=K4HlDjkwwSs