![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog geen halve week ver en de tour lijkt gereden.
Een fenomenale Pogacar geholpen door een fenomenale Stuyven. En een super Wout die het ondanks zijn ploeg volledig alleen recht hield. Kunnen wij nu eindelijk officieel besluiten dat het gesjeesde Sloveense skispringertje nu ook officieel een gebuisd pedaleurke van mijn voeten is ?
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gaat deze topic over de tour of over het afkraken van een renner?
De titel is tour 2022, het bijhorend bericht is een aanval op een persoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() zijn kommunisten nu ook al tegen wielrennen?
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Ik beoordeel zijn prestaties als sporter. Misschien, en allicht is het een leuk mens om een koffie mee te gaan drinken en kan hij goed bloemschikken of pareltjes rijgen in competitieverband?
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 7 juli 2022 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Omdat ik mijn eigen persoonlijke mening op een forum zet ? Mag het nog ? Hoe zuur kan men worden als men mensen dat recht al gaat ontzeggen omdat die mening nu eenmaal niet exact dezelfde is als die van zichzelf ? En ja ik vind het resultaat heel magertjes ondanks dat teveel andere renners veel te veel van hun kansen opgeofferd hebben voor die man.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 7 juli 2022 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ook niet. Zelfs al heb ik heel wat gezien van deze en andere wielerwedstrijden, met mijn maten van Vlaanderen Vlagt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb dan ook een gloeiende hekel aan al die "experten" die oeverloos emmeren (analyseren noemen ze dat) alsof sport een exacte wetenschap is. Een wedstrijd moet gespeeld, een koers gereden. Men is supporter voor de ene en verketterd dus de andere. Voor Van Aert - weg met Van der Poel. Voor Van der Poel tegen Van Aert Sport is passie - emotionaliteit Als dat al niet meer mag en kan, zijn we echt wel een heel eind de verkeerde kant op. Ik zou zeggen, geniet van de koers Maar wees voorzichtig met de vlaggen....die dan toch wel soms een heel eigen en uniek kader geven aan een Vlaamse koers.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 7 juli 2022 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet ik jou nog zien doen RW.
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Roglic is dan eens gevallen door een fout van de organisatie. Dat zou hem kwijtschelding van het tijdverlies moeten opleveren
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
De Tour lijkt gereden. Het is nog lang en er mag niet gevallen worden. Wij kijken naar morgen of er dan gemuilde meeskaas van tafel valt of dat Willem ook morgen nog gelijk zal blijken te hebben.
![]() |
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik heb er dan wel geen gemuilde zure meeskaas van gegeten...maar ik mag toch bij mijn bewering blijven dat de Tour gereden lijkt.
En dat pedaleurke van mijn voeten ontgoocheld weer maar eens als "mogelijke tourwinnaar". Los uit de wielen gereden. 12 seconden verliezen op 150 meter. Is het echt geen zonde dat een hardwerkende Vlaming zolang geknecht is geweest en zijn krachten moest transfereren naar zo'n uitzichtloos geval dat op geen enkel moment ooit maar de indruk geeft de tour te kunnen winnen. Nu niet en in het verleden ook al niet.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 8 juli 2022 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uw opmerking over het verleden is al helemaal belachelijk. Hij stond ooit op 1 rit van de overwinning. Toen had iedereen de indruk dat hij ging winnen. Alleen jij had toen blijkbaar gezien dat Pogacar hem in extremis nog ging overvleugelen.Je maakt jezelf belachelijk door een Olympisch kampioen een pedaleurke van mijn voeten te noemen. Jij mag overigens eens die 150m rijden. Ale rijden. Je staat gewoon te voet. Nu ja, zure mensen herken je aan het feit dat ze meer plezier halen uit de nederlaag van iemand in plaatse van een zegevierder. Jij bent er zo eentje.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 8 juli 2022 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of is dit een attention whore topic ?
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Dus ja, ik heb mij vergist in Pogacar
Of is het eerder, maar dan positief in Vingegaard ? Hoe dan ook de Tour was nog niet gereden toen ik toeterde Maar Over dat pedaleurke van mijn voeten moet ik niets terug nemen 11 minuten 31 En daarvoor heeft een Vlaamse superman zich weer geknecht ?
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vooral de extreme hoogte is zijn ding niet