![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://m.gva.be/cnt/dmf20220823_95500945
![]() Citaat:
![]() ![]() (Het is zoals door het rode licht lopen op een druk kruispunt #DOEHETNIET!) Hij is zelf oorspronkelijk van de regio dus hij wist maar al te goed wat de consequenties van zijn geaardheid zijn -> Loop er dan niet mee te koop hé als een domme jeanet ![]() Ik heb de indruk dat homo's zich graag affirmeren & en passant zich zo extra in the picture zetten en bijna alles op hun niet-hetero-zijn betrekken. (Zo van "kijk naar mij ik ben een échte man!") .... Een beetje zoals feministes bijna alles op hun niet-man-zijn afwentelen. #Errrreughhh stoer hoor. Maar wel tranen & tuiten wanneer het (bijna) misloopt. #Tja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik praat zeker niet goed wat daar in Maleisië gebeurd is. Maar het is hun land dus zij bepalen de regels. Ik ga in Thailand ook geen slechte dingen over het koningshuis rondbazuinen of er drugs lopen scoren. #Different country different rules!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan heeft m'n nog geluk dat hij is mogen vertrekken zonder hem te castreren en z'n aars dicht te spuiten met Tec 7.
Maar ja, hij heeft weer in de gazet gestaan. Zie eens ik ben in Maleisië gaan stoefen dat ik homo ben, k had m'n regenboogvlag en Mr. Gaylint bij. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 25 augustus 2022 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, een lint van "Mr.Gay" moet je vooral meenemen naar zo'n apenland.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans knus zo allemaal samen in een kleine cel slapen en samen douchen en zo. Als gay moet je dat toch aantrekkelijk vinden?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() #Banged up abroad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Mister Gay decoratie én ook nog eens een regenboogvlag in je bagage meenemen wanneer je als homo samen met je “lover” naar een streng islamitisch land gaat. Dit is geen naïeviteit maar uitdagendheid. In mijn familie is er ook een homo-koppel. Die zijn, gelukkig maar, verstandig en zeer discreet. Maar de in het artikel beschreven kerel behoort blijkbaar tot het “gay parade” soort dat een ziekelijke behoefte vertoont om zich overal exhibitionistisch te affirmeren. En het is net dat wat bij veel normale en verdraagzame mensen ergernis opwekt. Waarom doen ze dat toch? Ik zie slechts één verklaring, namelijk dat ze psychisch allesbehalve zelfzeker zijn.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft maar enkele keren met dat lintje gewapperd hoor. Maar ja, we weten natuurlijk niet wie ie allemaal op z'n pad gekruisd heeft. 1 getuige/klikspaan en men heeft het zitten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het geen christelijk land is, zal je maar beperkte verontwaardiging van deze beleidmakers horen.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals het hier ons land is en dat al diegenen die hier, veelal ongewenst en ongevraagd, binnen stromen ons ook niet hun mening en levenswijze moeten door onze strot jagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin het is goed dat ie een precedent geschapen heeft. Opdat andere gay mannen met reisplannen naar daar extra verwittigd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HOMO is vrij vertaald uit het Latijn 'mens'
Een Homoseksueel is iemand met een andere geaardheid: het betekent dat iemand zich aangetrokken voelt tot iemand van hetzelfde geslacht, een eigen keuze. p.s. Wat zijn de celstraffen nog waard in België? Andere zaak... Michelle Martin volledig vrij zonder voorwaarden, vader van vermoorde An: “Allemaal nog zoveel moeilijker” Vogelvrij verklaard naar Middeleeuws model voor halsmisdrijven of een serieuze blunder van de rechtbank om die haar vrijheid terug te geven?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 augustus 2022 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() paspoort, naam, foto, moeilijke zoektocht nietwaar?
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus je kan er blowen zuipen en ook nog wat andere spannende dingen mocht je daar zin in hebben ![]() Nu voor de rest heb ik totaal niks tegen homo's en heb zelfs enkele toffe homo vrienden. Ik hou wel niet van homo's die zich absoluut willen profileren als jeanetten. Maar ik hou sowieso van niemand die opvallen wil. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 augustus 2022 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lepeltjesgewijs....
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan meeste Vlamingen alleszins...
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De homo's hier lopen niet met een regenboog lintje of vlagske rond. Die doen normaal net zoals de hetero's. |
|
![]() |
![]() |