![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Geachte Johan,
Ik zou graag eens weten waarom mijn thread gesloten geworden is, terwijl ik niet de enigste aanleiding heb gegeven tot scheldpartijen? (Thread: Hitler was homo)
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je mag die arme Adolf Hitler niet kwetsen.
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() het artikel bevatte geen mening. Dat is nochtans het doel van een discussieforum. Hetzelfde geldt voor een gelijkaardige post over Arafat.
Laatst gewijzigd door johanvdw : 22 december 2004 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat uit een post van me in die bewuste thread Heel juist, maar ik ben met dit draadje begonnen omdat enkele gastjes met symphatieën voor het nazisme me ferm de keel begonnen uit te hangen betreffende hun scheldpartijtjes jegens homo's (mijn mening). En nu wil ik wel eens hun reactie horen op het feit wat ze ervan vinden om te beseffen dat hun Leider wel eens homo kon geweest zijn.
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Laatste keer, die thread stond daar terecht.
Kun je daarmee niet leven en blijf je ons van alles en nog wat beschuldigen en beschimpen dan kun je opkrassen en ga je maar elders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Wat deze thread betreft, de c/p regel is duidelijk en er werd geen mening geformuleerd over het artikel.
Ieder ander zou ook gesloten zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Je had jouw mening kunnen geven over het artikel zoals we vereisen bij een c/p.
De regel is duidelijk en wordt zo strikt mogelijk geïnterpreteerd om te voorkomen dat we een vergaarbak van artikels worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ... Dit is enkel mijn mening...thread stond inderdaad terecht op Binnenland...totdat u voor de zoveelste keer uw kuren kreeg....maar enfin...so be it... Laatst gewijzigd door neruda : 22 december 2004 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik word helemaal niet agressief.
Ik vraag je alleen te stoppen met ons verwijten te maken die geen hout snijden en als je dat niet kunt mag je inderdaad opkrassen ![]() Had jij je punt op een geciviliseerde wijze gebracht dan was er geen vuiltje aan de lucht, maar als je mij meteen moet beginnen uitschelden ![]() Maar goed je hebt je punt gemaakt, ik ban je toch maar. Een beetje respect voor anderen misstaat niemand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Bannen gaat te ver..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Bannen???
Wat is er gebleven van: Vrijheid van meningsuiting?
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Anderen worden nu ook al lang geband als ze anderen posts lang uitmaken, dezelfde regels gelden nu ook als de moderatie wordt uitgekafferd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Je bent hier nog steeds vrij je mening te ventileren binnen het kader van de wet en het forumreglement, en die laatste stelt dat je geen persoonlijke aanvallen mag doen. Je kunt je mening ook een beschaafde manier uiten zonder anderen persoonlijk aan te vallen en uit te schelden. Had hij zijn mening op een deftige manier kenbaar gemaakt was er niets aan de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In bepaalde gevallen worden forumregels blijkbaar wel iets sneller bovengehaald dan in andere situaties. Het copy & pasten waar sommigen zich systematisch mee bezig houden blijft bijvoorbeeld meestal onbestraft. Maar ach, de geviseerden daarbij zijn slechts hele bevolkingsgroepen, en hen zwartmaken is zo te zien minder erg dan (al dan niet terecht) kritiek spuien op de moderatie van politics.be.
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Copy pastes die niet voldoen aan onze voorwaarden worden zo goed als altijd gesloten. Als die copy pastes daaraan voldoen en niet in strijd zijn met wet en/of forumreglement blijven die staan. Dan wil ik nog opmerken dat het hier niet ging om kritiek geven, maar simpelweg om schelden. Kritiek kan uiteraard, maar net zoals elders geldt geldt ook hier dat schelden niet kan en bestraft wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |