![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() In maart 2019 enkele maanden voor de verkiezing dacht ik, misschien komt er een Vlaamse regering met N-va, Open VLD en het Vlaams Belang. Een paar dagen later vernam ik dat Bart Somers een nieuw wit konijn had binnengehaald, de Marokkaanse Sihame EK, toen niet zo bekend nu des te meer, toen dacht ik het Cordon tegen het Belang zal blijven.
Een week later had ook Bart De Wever zijn wit konijn, de Jood Michael Freilich, toen dacht ik zelfs een monsterzege N-VA, VB zal het cordon niet doorbreken. Na de verkiezing kwam er na de monsterzege van het VB uiteraard geen rechtse meerderheid. Nu denk ik als rechtse libertarier, laat alle fatsoenlijke rechtse mensen zich verenigen in de nieuwe partij VRIJHEID. Red wat er nog te redden valt.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer het niet anders kan om nog aan genoeg postjes te geraken en den boel totaal bestuurloos wordt of de kiesdrempel wenkt, zullen de traddo's plooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het origineel blijft beter, hoor. Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt op een andere partij te stemmen van het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Versnipper rechts en wij zijn er echt van af ! Doen !
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijk scenario he, of bvb CD&V met 6% , een partij die tot schroot herleid is en dan eiren voor zijn geld moet kiezen. Of de totale ondergang of meespelen in de hoop van volgende keer terug iets beter te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :trololoo:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() De Reden? Simpel.
Ge zit in het parlement, ge moogt roepen wat ge wilt maar niemand luistert en dat interesseert u zelf ook niet. Ge word betaald gelijk de anderen en ge hebt geen enkele verantwoording af te leggen tegenover niemand . WAAROM ZOUDEN ZE REGERINGSVERANTWOORDELIJK HEID WILLEN NEMEN? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Jodelcursis gevolgd ?
Komt niet zo goed tot zijn recht op een geschreven forum, hoor.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw stand up comedy cursus werpt precies ook niet veel vruchten af.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Opgelet voor het woordje stand up comedian ben ik al een maand verbannen.
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, ik heb al in jaren nog geen waarschuwing meer gekregen, laat staan banpunten. Het blijkt dus dat ik een van de meer redelijke posters ben. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
maar U zit aan de goede kant van het rode driehoekje dus ?
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 3 februari 2022 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ene keer gedriehoekt, lang geleden en ik had er direct spijt van.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zegt, u bent een comedian, in een verhit gesprek kan iemand dat verkeerd opnemen, en wie weet geeft de moderatie hem gelijk. Ik zeg, uw post is stand up comedy. De moderatie heeft daar niets tegen. Zie je het verschil, subtiel maar toch krachtig aanwezig.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Tja we kennen dit hé...
Mensen die zich (letterlijk) overal ongewenst maken, consequent dan ook van links tot rechts buitengezet werden en dan maar alles kapot moeten maken omdat 'zij met hun genialiteit niet overal de hoogste viool kregen'... Je hoeveelste clubje is dit al Ridderke? Ik kom zonder veel moeite aan Riddereke take 24... Het zullen er al wel meer zijn.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En als je dan ook nog echt wou geloven dat O-VLD het in zijn hoofd zou halen om de Blokkers te lossen, dan zit je toch in de pure politieke science fiction ? |
|
![]() |
![]() |