![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word kregelig van mensen (amper dus) die de Russen nog verdedigen of willen goedpraten in deze afgrijselijke oorlog.
titel: Zeker 113.750 burgers omgekomen bij belegering Marioepol: “Afschuwelijk cijfer dat vele malen hoger ligt dan eerdere schattingen” https://www.hln.be/buitenland/zeker-...ngen~afaee1b4/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat cijfer lijkt overdreven. De stad staat op wikipedia gemeld met 431.859 inwoners (census 2021).
113.750 doden op 431.859 inwoners. Daar kun je vragen bij stellen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 31 augustus 2022 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om wat draait het allemaal naast ![]() p.s. Dit is hoe Rusland Exxon Mobil gegijzeld houdt Naast dat zijn er nog steeds landen die zich 'goed' voelen bij wat er allemaal aan de hand is en het zelfs opnemen voor Rusland omdat zij dan gas krijgen Hongarije bvb. Verder: Citaat:
Die 'duistere' maat van mij stelde mij de vraag: "Waarom knallen ze die Poetin (vrouw & dochters) niet af? Waarom staat dat Kremlin nog recht? Waarom gooit men die gas- en olie'velden' niet plat?" Ik bekeek hem en zei op zoetgevooisde toon: "ik heb er geen flauw benul van ![]() Het zal wel met kassa kassa te maken hebben en zij die hem sturen misschien? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 augustus 2022 om 19:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien nog wat wapens leveren om het conflict gaande te houden?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://watson.brown.edu/costsofwar/
Sinds 2001 36 miljard ontwikkelingshulp aan Afghanistan. 2100 miljard naar de top 5 militaire contract aannemers. https://watson.brown.edu/costsofwar/...er20yearsofwar De toestand van de burgers is daar fel verbeterd door de VS inval. HAAAATTTSSJIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Konden die Oekrainse superhero's op hun elektrische velo's Marioepol nie verdedigen buiten ipv binnen de stad? Die foto waar ze posseerden was in een bos genomen. Voor hun propagandacompagnie kunnen ze dat blijkbaar wèl?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 31 augustus 2022 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() De Russen hebben op een half jaar al meer onschuldige burgers gedood dan IS op 12 jaar.
Maar je moest toen het forum hier eens lezen. Vooral degenen die nu een erectie krijgen als ze de crash-dummy-kop van Poetin zien.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zijn ze nog niet gedaan met tellen, nog een beetje en het zijn er meer dan er woonden. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 2 september 2022 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rekening zal nog gemaakt worden.
Officieel houdt het Oekrainse Ministerie van Binnenlandse Zaken rekening met zowat 9000 burgerdoden veroorzaakt door Russisch militair geweld......met een IMMENSE achterstand aan dossiers... Laatst gewijzigd door kelt : 3 september 2022 om 07:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zolang een ander maar betaalt
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewonden zijn dan x5 of x10 in dergelijke situaties, 2-3 keer de complete bevolking van die stad dus.
Dergelijke leugen-propaganda is normaal in een oorlog, dat dit kritiekloos op HLN staat is nog maar eens een dieptepunt voor onze media. Die vragen zich dan af waarom we hun leugens niet meer geloven en we zelf hun cijfertjes gaan natrekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() 100 000 doden in één stad lijkt me inderdaad een onrealistisch hoog cijfer.
Het punt van de draadopener blijft wel overeind: al deze doden, zogezegd om Oekraïne te denazificeren. Droevig dat er mensen zijn die deze agressie nog verdedigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het ook niet droevig dat mensen die oorlog nog jaren willen rekken door wapens te leveren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Dus uw logica volgende, moet je een land, dat door gelijk welke invasiemacht wordt binnengevallen, niet worden gesteund, aangezien dit de oorlog verlengt?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zitten nog niet op het niveau van de VS in Irak, 200.000 door direct geweld en 1 miljoen door secundaire zaken zoals ziekte en honger. Nog 5 miljoen op de vlucht en het gedoe is nog steeds niet voorbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Oorlog IS de zaak.
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Of ga je gewoon extra dubbel kou leiden en honger hebben om putin een lesje te leren?
![]() |