![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Als een acht maanden oude baby in de baarmoeder daar elke dag een dag jonger zou worden, zou die uiteindelijk ook sterven en dat betekent dat de dood zich ook voor het leven bevindt.
Een clipje met versnelde animatie en nog meer bewijzen vind je op de volgende site: https://levennadedoodqr.wordpress.com/
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wow, geregistreerd in 2004 en 28 posts. Dat zie je niet elke dag. Alsnog soort van welkom dan.
Ik moet helaas zeggen dat ik dit eenvoudige bewijs niet echt naar bewijs vind ruiken. Stap 1: Als het mogelijk was om letterlijk per dag een dag jonger te worden ipv ouder dan zou je op den duur terug een baarmoeder in moeten kruipen en daar 9 maanden later geabsorbeerd worden. Dat is een vrij grote als daar, maar daar hoef ik niet moeilijk over te doen, want... Stap 2: ??? Stap 3: leven na de dood. Huh, wat? Ik heb iets gemist wat deze aan stap 1 verbind volgens mij.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor conceptie is men "dood". Na conceptie en geboorte leeft men. Dus leven NA de dood ![]() Natuurlijk kan men opwerpen dat men nooit dood is geweest voor conceptie, men was dan andere cellen (eicel, zaadcel), en daarvoor was men nog ander cellulair leven en zo helemaal terug 3 miljard jaar geleden. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2022 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Aaaaaah oké. Leven na levenloosheid, wat je dood kan noemen omdat die twee op hetzelfde neer komen.
Mijn excuses.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leven vóór het eigen leven dus.
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Door de wind waait het zaad uit de vagina terug naar teelballen. Zo keert het terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga vanaf nu met meer respect naar mijn sperma kijken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kind is vóór zijn of haar eigen leven zowel zijn/haar eigen vader en moeder geweest. Twee vorige levens dus. Niet door de wind, maar door de geslachtsdaad en de liefde daarvoor. Wat jij denkt is een patriarchale eenzijdigheid, die de moeder niet erkent. Met de primitieve idee dat de wind de Geest zou zijn.
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() na het sterven is er eindelijk de dood
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dood bestaat niet.
Het heelal is vol leven. En de dood van het ene leven is slechts de verandering in een ander leven. Leven is uit leven, het is de substantie van de kosmos. En je leeft sowieso verder in de hemel van de microcosmos. Dus je zult het moeten verduren er altijd te zijn.
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() na de dood is er enkel de ziel
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook de Geest is er nog, die het aller belangrijkste is.
En je wordt ook weer van een nieuw lichaam voorzien.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet echt wel een religioten tsjoep zijn om een hypothese trachten te verkopen waarin je een dag later, plots een dag jonger zijt.
Ze hebben in de middeleeuwen de verkeerden op de brandstapel gezet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet slechts een dag, maar weer helemaal opnieuw.
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haahhaa het is nog simpeler Er is leven voor de dood en meer is er niet DOOD is DOOD Mijn enige kattenzoontje zag ik sterven afgelopen vrijdagnacht 02 uur AM 9 september 2022, maakte 2 video opnamen, voerde hem nog water, met hoop van morgen rent Wieroe door het huis. Finito 02:10 AM........ Huilde nog tranen vandaag op toilet voormiddag, 17 jaar samen. Nu zal ik Wieroe levenslang missen en nooit vergeten. Ik ben al ongeneeslijk ziek dus daarom weet ik het: Er is alleen leven voor de DOOD. Nu heb ik slechts een Half leven voor mijn Halve DOOD VOOR de DOOD is er alleen tijdelijk leven maar na de DOOD is er alleen DOOD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge bestond voor het leven zelfs op twee plaatsen, gelijktijdig.
In de ei- en spermacel.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, dat heb ik al reeds beweerd dat je voor dit leven als je moeder en je vader bestond.
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() Het verschil tussen een dode mens en een dode vlieg is alleen maar massa.
Zieltjes behoren in de fabeltjeskrant. Laatst gewijzigd door regor : 23 september 2022 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Ook de redenering dat men voor de conceptie leefde als een eicel en zaadcel bewijst de stelling niet, omdat beide ouders sterven en dood gaan. Iemand die geen kinderen verwekt leeft dan ook niet voort in zijn of haar kinderen. Overigens bevat Genesis twee scheppingsverhaaltjes. In het ene schiep God de mens mannelijk en vrouwelijk, als hermafrodiet. Maar Hij vond het niet goed dat de mens alleen was en daarom deelde hij de mens en hij schiep de vrouw (uit een rib) als dienstmeid voor Adam en als lustobject - wederzijds, dat wel. Hun kinderen waren andere mensen en Abel stierf al weer voordat Adam dood was. Abel leefde niet voor de conceptie en niet nadat hij was doodgeslagen. Laatst gewijzigd door Piero : 23 september 2022 om 16:45. Reden: Onderwerp toegevoegd |
|
![]() |
![]() |