![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke landen en groepen (buiten Rusland) steunen Rusland nog?
Syrie en Wit Rusland zijn de meest pregnante voorbeelden maar ook veel populisten in europa steunen Poetin's oorlog Hier een demo in Duitsland afgelopen weekeinde ![]() https://www.youtube.com/watch?v=w_kAC_5alLs ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De economie van Cyprus draait voor een groot deel op de Russische toeristen en oligarchen. Dat lijkt mij dus niet zo moeilijk om wat sympathisanten bij elkaar te brengen.
In Duitsland en andere westerse landen (België incluis) zijn het waarschijnlijk haters van Amerika, de navo, de EU en de westerse manier van leven en vrijheden. Die zijn voor Rusland uit het principe "de vijand van mijn vijand is mijn vriend". Weinigen zullen echt sympathie voelen voor de Russische oorlog denk ik. Misschien dat alleen Servië eerlijk vóór Rusland is door een lange historische verbondenheid als "verdedigers" van de Slavische geschiedenis en cultuur.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 28 maart 2022 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik heb niks tegen die mensen. Dat is meestal goed personeel en moet je ook niet te veel betalen.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() dwarsliggers zijn er altijd en overal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indertijd had je hier toch ook zo'n vereniging die heette "vrienden van de Sovjetunie". Ken iemand die daar bij was
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke landen voeren geen sancties tegen Rusland?
Welke landen hebben nog handelsbetrekkingen met Rusland?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit niets blijkt dat Duitsland de Russische aanval steunt. Die "betoging" waarnaar u verwijst, blijkt georganiseerd te zijn door de "Nachtwölfe", een Russische motorclub die blijkbaar ook een afdeling heeft in Duitsland. Een marginale groep onder de marginalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wou ik graag weten welke (schurkenstaten).
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eigenlijk is het enkel de VS en zijn vazallen, of zoals wij zeggen , de internationale gemeenschap, die een boycot organiseren, de rest van de wereld doet gewoon zijn ding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Schepen
|
![]() Ik steun Rusland niet, maar begrijp ze wel omdat ik contacten heb met Russische nationalisten.
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als in: landen die zelf dictaturen zijn zien geen graten in zinloze oorlogen.
![]() |
#17 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijwel alle landen behalve de meeste westerse landen doen niet mee aan de boycot of sancties.
Vooral moslimlanden en Afrikaanse landen zijn eerder op de hand van Rusland. In Zuid Afrika eist de witte Engelstalige gemeenschap sancties tegen Rusland maar is vooral de zwarte gemeenschap sterk tegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zuid-Afrika is een geval apart, men zit daar nog met de erfenis van de ANC debielen, Na Nelson Mandela is er geen fatsoenlijke leider meer geweest Laatst gewijzigd door edwinp : 30 maart 2022 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Wie de Joegoslavische oorlog (begin jaren negentig na de dood van Tito) gevolgd heeft zal zich nog wel herinneren hoe beestig brutaal de Serviërs zich toen gedragen hebben tegenover de andere naties (Kroaten, Slovenen, Bosniërs, Montenegrijnen, Macedoniërs) uit de voormalige Joegoslavische rompstaat. Verschillende Servische leiders zijn na afloop van het conflict veroordeeld door het Internationaal Strafhof in Den Haag.