![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Denk jij dat Donald Trump de volgende verkiezingen gaat winnen? En gaat hij dat met zijn eigen partij doen of onder de vleugel van de republikeinen?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn autistische karaktertrek protesteert toch.
Américain préparé is correct. Als je het dan toch vrouwelijk wilt zien, dan ook préparée a.u.b. Maar dan geeft ge wel iets meer aan dan dat je nu wenst, denk ik zo.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu vraag ik mij af hoe dat zou smaken, kan eigenlijk niet slecht zijn , drupke balsamico op doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() groene pesto
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Geef mij maar frietjes met stoofvlees.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar den ijsboer kennende gaat m daar creme glace van willen maken he,
allee ik weet niet maar ik zie mij op een zomerse dag niet aan nen bol filet americain met parmezaan schilfers likken. Maar ja misschien dat er hier foodies in de zaal zijn die dat wel een goed idee vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Americaine preparé met parmezaan(-schilfers)
Lekker, bij BonAp hebben ze dat.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 12 december 2022 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch liever een pollo parmigiana.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Ik blijf bij frieten met stoofvlees.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Broodje Martino , aub ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebakken schaamlip in eigen nat?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Lachen. Nu nog Elon Musk erbij en als kers op de taart Vladimir Poetin. Alle loverboys samen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Quickenborne --> Quick --> hamburger
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben een lastig mens, ze zien mij liever niet komen in restaurants. Ik veeg mijn kloten aan bloemetjes en kaarsjes op de tafels met mini handdoekjes in de toiletten of tekeningetjes op mijn bord. Kwalitatief laat ik me daardoor nooit afleiden. Moet toegeven mijn vrouw is een topper maar het enige waar ik haar klop is kwaliteit rund. Soms is de zondag middag op dat gebied de keuken terug mijn territorium Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 december 2022 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan Donald Trump nog terugkeren als president in de toekomst? https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/01...n-de-toekomst/ Misschien moet men de vraag eens stellen aan die mensen die wonen en leven daar waar hij een muurtje wilde bouwen en Biden dat plan geschrapt heeft en het daar nu overspoeld van de hekkenklimmers. Er was sprake van dat Ivanka (Trump's dochter) een worp wou doen naar het presidentschap maar die heeft blijkbaar de handdoek al in de ring gesmeten en ervoor bedankt.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 december 2022 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dat gebakken er maar af. Vers krijgt mijn voorkeur. En er van genieten alsof het een ijsje is, niet in bijten....