![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vier "bezorgde Nederlanders" beginnen donderdag een campagne om Nederland " veiliger, beter, leefbaarder en perspectiefvoller" te maken. Diverse maatschappelijke organisaties, waaronder VluchtelingenWerk, Novib, het Nederlandse Rode Kruis, de Nederlandse Moslimraad en de vakbonden CNV en FNV staan positief tegenover het initiatief of hebben hun steun uitgesproken.
Nog even en Nederland is weer een veilig, rustig en prettig land om in te wonen, als we de initiatiefnemers mogen geloven tenminste. Hebben ze soms stront in de oren, zijn ze ziende blind? De enige manier om onze samenleving terug op de sporen te krijgen is afrekenen met de multiculturele chaos en puinruimen. Terugkeringsbeleid voor etnische profiteurs, criminelen en hun families. Alles moet weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Weer eentje met een briljant plan !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het zou hier ook is moeten gebeuren. Praten met elkaar ipv te praten over elkaar.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen plan. Ik laat dat namelijk aan verstandige mensen over, dus niet aan personen die zichzelf ' whitestorm ' noemen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik heb hetzelfde gedacht als de Bakkebaard, voor zover men dat als plan kan beschouwen. Spreek jij me maar niet over ' demoniseren ' ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verklaar u nader over mijn demoniseren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik heb een plan ; alleen nog een bestemming moet er gezocht worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Enfin, het zoveelste onderonsje van neonazi's.
Zijn jullie allemaal klonen van elkaar of worden jullie gevormd vanuit een moedermal? PS. Om R. Heydrich of Guderian naar de kroon te steken zullen jullie toch iets meer je best moeten doen.
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En mijn vriendin is van een andere cultuur. Blijkt dat er met haar te praten valt, ook al is het een vrouw ![]()
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. Laatst gewijzigd door Bakkebaard : 7 januari 2005 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ook al zou dat zo zijn, zie ik niet dat dat een reden is om niet met iemand te praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |