![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een electrische wagen, hoe kan dat nu?
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me overigens voorstellen dat bij Dacia een immer maar groeiende reden is dat er geen andere alternatieven meer zijn voor mensen met een bescheiden inkomen zich een nieuwe auto te verwerven zonder,godbetert,daar een lening voor te moeten aangaan.
DAT is nu het enige overblijvende VOLKSwagen-merk geworden.En ze doen dat goed,het mag gezegd... Ik voeg er aan toe dat het dankzij Dacia is dat een aantal Chinese ICE-automerken niet in Westelijke Europa binnen geraakt zijn.Indertijd bleek de Logan zulke "bang for the bucks" the leveren dat het economisch geen zin had vanuit China te leveren of zelfs maar alhier een fabriek op te richten.. En nu gaan ze dat niet meer doen in DAT segment van de markt,dingen veranderen... Laatst gewijzigd door kelt : 26 maart 2023 om 06:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet onbegrijpelijk dat mensen die budget minded en niet penisvergrotend denken Dacia kopen.
Het gebrek aan toeters en bellen is het grote voordeel. Als ge dan toch zot wil doen, plak er een tablet in.
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op een dacia sandero stepway automaat met alle opties heb je een auto met heel veel toeters en bellen voor minder dan 19.000 euro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 40 jaar geleden zou ik zeggen Citroën wegens de hydropneumatische vering.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die wagen werkte al even veel als een doorsnee Waalse ambtenaar.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 26 maart 2023 om 09:55. |
![]() |
![]() |