![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Filip Dewinter lijkt mij een uitstekende keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of Dewinter beter gaat zijn laat ik in het midden. Dit echter is maar al te waar:
De tijd dat het Vlaams Belang de nieuwe N-VA wilde worden, is al lang opgevolgd door de tijd waarin de N-VA het Vlaams Belang wil worden. ‘War on woke’. Please. De Wever zit met zijn woke discours extreemrechts (het origineel dus) te kopiëren. Loopt altijd faliekant af (cfr Marrakech). Edit…Los van dat: van mij mag De Wever het in Antwerpen eens proberen met het VB. De stemmen zijn er. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 april 2023 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij gaat het toch niet WEER doen hee ? Niet wéér gaan vluchten ? Op de duur begint dat een vast patroon te worden...
Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 april 2023 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet men de N-VA en BDW gaan afschilderen als "persona non grata?"
Ik heb al een tijdje de duistere gedachte dat er in 2024 van de N-VA niet veel meer gaat overschieten of zij zullen toch een heel andere koers moeten varen. Ik gebruikte op het eind van de vorige zin het woord "varen" omdat de laatste tijden alles met bootjes te maken heeft. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 april 2023 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw God is ook gevlucht....zucht man ![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben het boek aan het lezen( maar ja, te weinig tijd) Ik heb begrepen dat door "woke" het standbeeld van Voltaire is weg genomen. Jij als 'Belg' mag zelf geld terug geven aan Le Congo. Ik doe niet mee.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Leo 2 Congo gelamenteer was ik niet. Dat was …..l
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leopol...an_Belgi%C3%AB
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We beginnen met bdw als slechtste burgemeester en in #6 zitten we in Congo. On topic blijven is een kunst.
Ja, bdw is een oen als burgemeester van Antwerpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of BDW de slechtse burgemeester ooit is, zullen we in 2024 te weten komen hé.
In 2018 waren de Antwerpse burgers na 6 jaar BDW beleid toch nog redelijk tevreden. Het resultaat was ietsje minder als in 2012 maar hij kreeg toch nog 36% van de kiezers achter zich. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Morgen, Knack : veel woorden moet men daaraan niet verkwisten. Het komt er enkel op aan : het is allemaal de schuld van de N-VA en BDW !! Feit is wel dat langzaam daar een zekere orkestratie in erkenbaar wordt.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn precies al het decennialange wanbeleid van de sossen in Antwerpen vergeten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar een linkse mister nobody met teveel vrije tijd.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met bepaalde van zijn standpunten akkoord gaan is iets anders. Ik denk dat het geen gemakkelijke taak is in tegenwoordige tijden om burgervader te zijn. Ik heb er op huidig ogenblik geen idee van op wie ik zou stemmen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, Knack is wel uitgerekend een model van linkse vooringenomenheid. Ik weet waarover ik praat want Knack valt hier elke werk in onze bus. Ik zou aan dat abonnement reeds lang een eind gemaakt hebben, maar ja…, mijn vrouw leest er graag in. En aangezien ik hier thuis geen discussie wil ontketenen over de gelijkberechtiging van de vrouw lijkt het mij niet aangewezen om de opportuniteit van dat abonnement in vraag te stellen.
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Chris Peeters niet vergeten