![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezever. Ditmaal van de Franse groenen. Maar let op: als het regent in Parijs ...
Dat begint straf mijn kloten uit te hangen, heel die woke enz. titel: “Toxische mannelijkheid”: Franse president Macron onder vuur nadat hij biertje in één keer uitdrinkt link: https://www.hln.be/buitenland/toxisc...inkt~a00cb0f3/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel volgens zowat alle wetenschappers is hetgeen Macron daar deed ten stelligste af te raden ![]() Ik vind dat ook overdreven maar ik ben dan ook geen toxicoloog ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 juni 2023 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij seksistisch om dit gedrag aan "mannelijkheid" te koppelen. Wat een stereotiep denkbeeld.
Ik ken genoeg vrouwen die tijdens het cantussen vlot mee ad fundums dronken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lol, 17 seconden? Wat een amateur
Ik kan sneller ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 20 juni 2023 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bier is haram. Hoe durft hij.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 20 juni 2023 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() god ja, dat wordt ineens terug visueel, ... mijn klasgenootje jong, die zoop gelijk ne vent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kan haar keelgat openzetten. Als je dat ziet, weet je wat ze nog kan. Ben ik nu "toxisch mannelijk"?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Af fundum, dat deden we soms een ganse avond. Maar binnengieten zonder slikken? Dat is me nooit gelukt.
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou geen twee slokken na mekaar uit een fleske krijgen. Het moet uit een glas bij mij. Maar ....: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden ons moeten kunnen organiseren tegen die woke- en groene kiekens.
Dat wordt een publiek gevaar. Of is het genoeg om op echt-zware oerdegelijke partijen te stemmen? Geen die poedelsjoemels kwekers, geen sneakersvoorzitters, geen Madhy-pilaarbijters .. ?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zuip ook al eens te veel maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dan te staan brullen ik tegen drugs ben. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 juni 2023 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel je voor hij een XTC pilletje had geslikt. ![]() Stel je voor uw kleinkindjes dat hadden gezien ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 juni 2023 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verstand komt met de jaren Drugs zijn voor mij synoniem met criminaliteit
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 juni 2023 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |