![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om thuisonderwijs te doen ben je verplicht een specifiek lessenpakket te volgen en contact te houden met clb. Na 2 negatieve evaluaties verlies je je recht op thuisonderwijs.
Maar neem bv geschiedenis. Dat is een groot thema met duizendtal uitgangspunten. Wat met mensen die liever de focus in eigen boezem steken? Wat weten wij van de school over de rubberhandel tijdens het koloniaal verleden? En wat met mensen die geschiedenis, wetenschap en godsdienst conform met elkaar willen houden? Is het finaal niet belangrijk dat ze kunnen rekenen, lezen en foutloos schrijven? Dat ze een oriëntatievermogen op de wereld krijgen. Dat ze een kompas in de wereld meekrijgen dat hen beschermt tegen overheden en duistere overmachten.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 27 juni 2023 om 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh , en wie zijn de lesgevers ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal zouden dat mensen horen te zijn die qua opleiding een onderwijs hebben. Om die reden moest je in mijn tijd naast het professioneel diploma ook nog eens het “aggregaat” halen. Met de huidige krapte aan lesgevers heb ik eigenlijk geen benul omtrent de eisen die nu gesteld worden. Ik vrees dat het er tegenwoordig vrij chaotisch aan toegaat.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ouders?
Zo kunt ge die oorlogspropaganda en lgbqt-dingens uit het lessenpakket schrappen.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leerkrachten worden al ontslagen als ze niet meelopen in die lgbqt-zever.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vrouw terug aan de haard + een opleiding geven als 'leerkracht'?
Daar gaat niet met gelachen worden waarschijnlijk mocht men zo een soort regel weten in te bouwen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als dan één van , of eventueel al uw kinderen LGBTQ zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conversietherapie vaneigenst.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ??
https://www.hln.be/binnenland/regeri...nezen~a811e877 https://nl.wikipedia.org/wiki/Conversietherapie https://www.demorgen.be/snelnieuws/r...nezen~b811e877 Dus zet dat maar uit je hoofd !! Laat hen met rust , jij bent dan verkeerd bezig !! Ik ben pro conversietherapie voor extremistische gelovigen !!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thuisonderwijs is prima mogelijk. En als de kinderen de eindtermen niet halen, krijgen ze gewoon geen bewijs dat ze de kennis hebben die hen toelaat verdere kennis te verzamelen via de "normale" gangen. En dat dit ook een ferme handicap betekend in het bedrijfs, en nog specialer, in het ambtenaar-leven.
Er moet alleen een bewijs geleverd worden dat de "thuisonderwijzers" gepoogd hebben de leerstof bepaald door die eindtermen te onderwijzen om wettelijk in orde te zijn. Diploma of geen diploma.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 juli 2023 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn mensen en geen AI.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En op zich, er komt toch een heel andere tijd aan?
Is de toekomst niet digitaal? Er zullen wel bepaalde vakken door de mens bewaard blijven. Maar nu we met een singulariteit zoals AI te maken hebben, en dat reeds de grootste vakken domineert, kunt ge toch beter daarmee aan de slag? Als ze het programmeren als hun eigen moedertaal van kinds af leren en dat vloeiend schrijven op volwassen leeftijd; is dat niet meer waard dan een master of bachelor?