![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reis voor even terug naar de eedaflegging van onze Koning Albert II.
VIDEO - Eedaflegging Koning Albert II Na het horen van zijn woorden en de huidige situatie in Europa in acht nemend, wat denkt U ? ? ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie gaat het bij de eedaflegging van Filip roepen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder, staat mijn vraagstelling eerder ivm de inhoud van de eedaflegging zelf en de huidige stand van zaken in Europa. Laatst gewijzigd door zonbron : 17 mei 2012 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij doet alleszins weinig aan de blijkbaar lukkende pogingen van de Franstaligen om het Vlaamse grondgebied te schenden.
Verder zijn de Europese afspraken geen schending van het grondgebied. Integendeel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De koning heeft in tegenstelling tot democratisch verkozen idioten nog geen fortis en Dexia afaire op zijn geweten . Hij heeft ook niet de kosten van milieu boxen in onze nek gedraait die we nooit hebben gebruikt , en ook geen overheidsgebouwen verkocht om daarna de huurinkomsten in eigen zakken te steken .
Hij heeft ook nog geen energiebedrijven verpatst aan de buurlanden . We hebben onze rijkdom deels aan zijn voorgangers te danken omdat die de grondstoffen in afrika, zij het dan op onorthodoxse manier hebben weggekaapt . Deze schandalen in acht nemend , en een handelsmissieop de voet gevolgt in Vietnam , neem ik aan dat Albert on land nog niet ter schande heeft gebracht , en dat Filip , absoluut het beste voor heeft met ons land . Jammer van de niet herkenning van Alberts buitenechtelijke dochter , maar liever een gezonde vent die eens een slipperke heeft gemaakt dan een kwezel van een Boudewijn . |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de zakelijke avonturen en corrupte praktijken van de Lorre gaan we maar zedig zwijgen. Een idioot blijft een idioot, ook al heeft hij prinsenkleren aan. Voor de rest betalen we voor een koning die bijna het hele jaar op vakantie is in zijn villa in Chateauneuf-Le-Grasse en zijn yacht in Antibes, om Filippeke rondjes te laten draaien in zijn helicopterke boven het kasteel van Laken, voor een hoop prinskes en prinseskes, ... Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() De Van-Sexen Cobourgs staan wel anders bekend. Nu ja, Boudewijn had het meer voor zijn stiefmoeder.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zelfs niet dat de Bouden een executiebevel uitschreef voor een Congolees ... Die bande de Laeken is niet verkozen; en na zovele jaren B., zijn ze nog niet in staat om het Vlaams van mijn grootmoederke te verstaan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fabiola.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ik vrees
(als we blijven toelaten dat 'toevluchtsland 'onze bijnaam is ) dat alle verdreven homo's van de wereld bij ons gaan komen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Uw "Vlaams" grondgebied bestaat gewoon niet. Of alleen in uw hoofd en dat van uw kompanen.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan nog zou ik het voldoende vinden dat het Vlaamse grondgebied alleen maar zou bestaan in het hoofd van mijn kompanen en mezelf. Voldoende om mijn politieke strijd verder te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, de moeder van Albert en Bauduin, Fabiola.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=Klarekijk;6129840]De koning heeft in tegenstelling tot democratisch verkozen idioten nog geen fortis en Dexia afaire op zijn geweten . Hij heeft ook niet de kosten van milieu boxen in onze nek gedraait die we nooit hebben gebruikt , en ook geen overheidsgebouwen verkocht om daarna de huurinkomsten in eigen zakken te steken .
Hij heeft ook nog geen energiebedrijven verpatst aan de buurlanden . Ik heb hem tegen al deze zaken nog nooit horen protesteren.Ik dacht dat een koning ten dienste was van de bevolking.Bang van zijn jobke te verliezen zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard bestaat dat Vlaams grondgebied wel. Alleen niet in uw hoofd en dat van uw kompanen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee zover ging de incest niet dat hij het met zijn eigen vrouw deed. Of wacht, heu, ... Nu ja, kindjes zijn er toch niet van gekomen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er werd wel degelijk allusie gemaakt op wat gevos met zijn stiefmoeder. Stief.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, je wil zeggen dat Fabiola hun echte moeder niet zou zijn?
![]() |
![]() |