![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn beslissing is genomen.
In febr.-march volgend jaar zal het zover zijn: dan ga ik voor m'n laatste adem in birthcity Seoul~ Eerst nog het f*cking appartement verkopen & dan zijn we quitte. Dan ga ik alles opsouperen, first Japan, dan Thailand and finally Korea. Life was nice but I am having enough of it (er wordt toch enkel maar van mij geprofiteerd). Plus: Ik zie mij echt geen 80 worden ofzo. Goodbye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Nu nog een manier vinden: zo pijnloos mogelijk.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Je post hier een draad omdat je weet hoe de meesten hier reageren.
Helaas ga ik hier niet in mee. Ik zeg gewoon: https://www.zelfmoord1813.be/ 1813 bellen. Zoek hulp en als je het niet voor jezelf doet, doe het dan om mensen die om je geven. En zeg niet dat niemand om je geeft want jij weet niet wat anderen van je denken of vinden.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het omdat ik gezegd heb dat de kwaliteit van de ijsjes daar serieus overroepen is? Soit, als't echt zo erg is: zoek hulp. Met zo'n dingen hier op een forum te gooien ga je echt geen stap vooruit komen. Je kan je tijd dan beter in serieuze dingen steken.
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt, maar het stadium 'hulp zoeken' ben ik reeds voorbij.
Every day is just another one filled with the same sh*t. In the end we all die. So be it. Ik zal alleen wat eerder gaan. #Nothing lasts forever (Buddha)~ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Misschien dat ik die giftige vis in Japan eens moet uittesten. Maar ja, dan sterf ik in jp which is not de bedoeling as my wish is to die in Seoul.)
*Feeling so depressed/beaten. #youcannotimagine* |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als ze missen gaat dat welk pijn doen, ik zou dus ook even bellen met het nummer dat reeds vermeld is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() funny~
ps. dat nummer* heb ik reeds ettelijke malen gebeld. Tele-onthaal trouwens ook. (*je krijgt er steeds dezelfde pipo's aan het woord die daar -naar mijn aanvoelen, als bezigheidstherapie zitten.) Trouwens iemand die echt dood wilt (like me dus) heeft daar uiteindelijk niets aan. "Life is not beautiful." "It is just one big suffering. One big journey until the End." |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben trouwens net terug van de birth country. (Ben er weggevlucht ja. Could not bear it any longer -oa. hotel vol met kakkerlakken, ze liepen letterlijk op mijn bed. Plus de reversed culture shock aka lost in translation maar dan andersom × afgesnauwd worden in winkels bv omdat je niet toeristisch genoeg bent.) Dus ja, wederom een dikke desillusie. Desondanks waren er ook aangename tot zeer blije momenten. Basically I have a love-hate relationship with Seoul & its people as some are horribly unwelcoming while others reveal themselves to be such kind warmhearted loving persons. (I think it must be a korean thing as I never experienced this in Asia before.)
But in the end I was born there and I promised myself to have the same place on my death certificate. So I will return there. To die. Yes. Laatst gewijzigd door bembem : 10 oktober 2023 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet niet om hier nadien te vertellen hoe het afgelopen is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Langs haar linker been?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wet in Zuid Korea geeft aan dat Euthanasie alleen mag bij mensen die terminaal -dodelijk- ziek zijn.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (fig.)
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou het jammer vinden voor dit forum moest je weg gaan. Je bent een meerwaarde. Een originele stem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik twijfel niet aan je bedoelingen maar ik denk dat, gewoon door het hier te melden, je eigenlijk toch nog op zoek bent naar een uitweg. Waarom kom je anders zoiets hier vertellen? Omdat je wil dat wij (mensen die je eigenlijk totaal niet kent) het weten? Reken je op medeleven? Niet de beste plaats eh, een forum. Reken je op een oplossing? Ook niet de beste plaats eh, een forum. En dat weet je zelf vast ook. Ik denk dus oprecht dat je waarschijnlijk echt wel op het punt staat er een eind aan te maken maar dat je (misschien onderbewust) toch nog hoopt op een oplossing. Je zegt wel "elke dag dezelfde shit", maar over welke shit heb je het dan? Welke shit is zo ernstig dat-ie zulke stap waard is? Je kan van elk leven iets maken. Ik spreek uit ervaring. Gebroken met het grootste deel van de familie. Iemand nabij (eerste graad familie) vermoord. Nu bijna dagelijks geconfronteerd worden met de moordenaar. Financieel nagenoeg aan de grond gezeten. Diagnose kanker gekregen... En toch leef ik met volle teugen. Je zou er van verbaasd staan hoeveel shit een mens kan hebben. Maar je moet weten hoe je jezelf moet opstellen tegen die shit. Vandaar; zoek hulp. En helpt dat niet; zoek dan elders. Maar geef het niet op. Je krijgt maar 1 leven. Maak er iets van.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar daarna zal het terug regenen dat het giet.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |