Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2004, 11:25   #1
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard Nieuwe lijn Moderatoren

Met alle respect voor al de moderatoren maar ik denk echt wel dat het forum te strikt gedirigeerd wordt de laatste tijd. Ik vind persoonlijk dat iedereen mag posten wat hij wilt, zelfs een artikel waar geen mening bij staat maar die duidelijk laat uitschijnen wat diegene die post, bedoelt. Ik versta niet dat mensen als Neruda en Skill Effect gebanned worden omdat deze hun mening verkondigen. Als deze beginnen te schelden ligt de oorzaak bij de grandioze provocatie van enkelen.
Kijk , ik bewonder alle moderatoren, ten eerste omdat het vijwillegerswerk is en ten tweede omdat het redelijk veel inspanning vergt om een forum te beheren. Toch wil ik ijveren om een soort van groepering op te richten (beperkt: max. 5 man - iemand van elke stroming) die kan samen komen met de moderatoren om de lijn van het forum gezamenlijk te bepalen.
Oud 23 december 2004, 11:48   #2
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Met alle respect voor al de moderatoren maar ik denk echt wel dat het forum te strikt gedirigeerd wordt de laatste tijd. Ik vind persoonlijk dat iedereen mag posten wat hij wilt, zelfs een artikel waar geen mening bij staat maar die duidelijk laat uitschijnen wat diegene die post, bedoelt. Ik versta niet dat mensen als Neruda en Skill Effect gebanned worden omdat deze hun mening verkondigen. Als deze beginnen te schelden ligt de oorzaak bij de grandioze provocatie van enkelen.
.

Een goeie moderatie bepaalt de kwaliteit van het forum. Van te strikt heb ik persoonlijk nog niet veel gemerkt.
Van skill effect heb ik alleen onzin vernomen, is hij daarvoor 'gebanned'?
Op welke thread is Neruda 'gebanned'?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:17   #3
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat er hier een hennig stuk gezaagd wordt. Ga verder discussiëren en stop daarbij met elkaar constant uit te kakken zoals dat hier al drie jaar gebeurt en er is geen enkel probleem. Off you go.
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:25   #4
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Jaja.... t'is allemaal nie simpel moderator te zijn.

=> Als ze mild zijn krijgen ze de kak van thePiano over hun, zogezegd da ze maar half werk leveren, en selectief zijn.

=> En nu krijgen ze uwe kak over zich, omdat ze te streng zijn, (en nog altijd selectief zijn ook nog es)

"Moderators are the niggers of the world"
Oud 23 december 2004, 12:31   #5
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Jaja.... t'is allemaal nie simpel moderator te zijn.

=> Als ze mild zijn krijgen ze de kak van thePiano over hun, zogezegd da ze maar half werk leveren, en selectief zijn.

=> En nu krijgen ze uwe kak over zich, omdat ze te streng zijn, (en nog altijd selectief zijn ook nog es)

"Moderators are the niggers of the world"
Indien ze het echt zwaar te verduren hebben, mogen ze gerust hun bankrekening kenbaar maken. Zodoende maak ik maandelijks een bepaald bedrag over voor het goede doel .
Oud 23 december 2004, 12:38   #6
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Dat van die copy/pastes is gewoon om te voorkomen dat mensen het forum gebruiken als propagandaplaats voor allerlei artikels. Tijdens de laatste verkiezingen werden er oa door pro- en anti-VB'ers constant artikels gepost zonder dat er nog enige discussie mogelijk was. En dan heb je ook die enkele marginale racisten die hier tot voor kort constant artikels postten over misdaden door vreemdelingen. Dankzij die regel is het hier toch wel een stuk verbeterd hoor.

En ik vind die ban van Skill en Neruda toch wel terecht. Je moet toegeven dat Skill toch wel veel onzin uitslaat (one-liners zonder inhoud) en dat Neruda zijn boekje te buiten ging met het uitschelden van de moderators over het verplaatsen van z'n topic.
Het gaat me niet om de mening van die mensen (ik ben zelf eingelijk ook een "linkse" dus af en toe ben ik het wel eens met hen) maar het gaat erom hoe ze die uiten. De laatste tijd bvb in communautaire discussies is het een echte pest als die Dorian iedere discussie moet bevuilen met zijn provocerende one-liners.

Het is hier trouwens echt niet streng hoor. Als ik dit vergelijk met andere fora zijn ze hier nog tamelijk laks.

Laatst gewijzigd door instromaniac : 23 december 2004 om 12:40.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 12:41   #7
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Ik versta niet dat mensen als Neruda en Skill Effect gebanned worden omdat deze hun mening verkondigen. Als deze beginnen te schelden ligt de oorzaak bij de grandioze provocatie van enkelen.
Neen, dan ligt de oorzaak bij zij die schelden omdat ze geen verhaal meer hebben. Skill en Neruda verdienden geen ban wat mij betreft, maar de oorzaak van deze ban ligt bij henzelf en niet bij iemand anders.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 15:06   #8
big bad wolf
Parlementslid

big bad wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Een goeie moderatie bepaalt de kwaliteit van het forum. Van te strikt heb ik persoonlijk nog niet veel gemerkt.
Van skill effect heb ik alleen onzin vernomen, is hij daarvoor 'gebanned'?
Op welke thread is Neruda 'gebanned'?
kijk hier es: dit waren integraal skills 100 laatste posts op dat moment, waardevolle argumenten en degelijke discussies waren altijd ver zoek, bovendien provoceerde hij de moderatie door onder elke post zijn handtekening te posten, terwijl zijn nutteloze sig (een moving gif en nog wat smileys) in grote mate de reden was om een beperking te leggen op signatures --> correcte ban

neruda heeft onaanvaardbare dingen gezegd tegen de moderatie in dit topic omdat een topic over de MB-verkiezing naar k&k werd verhuisd (niet eens gesloten) --> correcte ban
Oud 23 december 2004, 15:44   #9
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Ik vind het een beetje overdrijvig als men iemand bant voor een bepaalde mening een zeker iemand bannen zoals "neruda" een "Scill Effect" is inderdaad een beetje te ver !!
Oud 23 december 2004, 15:55   #10
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
De laatste tijd bvb in communautaire discussies is het een echte pest als die Dorian iedere discussie moet bevuilen met zijn provocerende one-liners.
Klopt. Dorian is puur uit op confrontatie zoeken.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 16:37   #11
FMisplon
Provinciaal Gedeputeerde

FMisplon's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar FMisplon
Standaard

Wat copy / pasten betreft: de regel hiervoor staat boven elk forum (bijv. hier: http://forum.politics.be/announcemen...ouncementid=10)
Wij proberen die zo consequent mogelijk door te voeren op basis van meldingen en ons eigen oog. Natuurlijk ontsnappen sommige nog aan die controle, maar da's dan ongewild.
En of je het eens bent met de regel of niet zal me eerlijk gezegd worst wezen. Je bent op ons forum met onze regels... zint het je? Fijn. Niet? Ook goed... ga maar op een ander dan...

Wat neruda betreft: hij ging er over. Zijn constante aanvallen doet onze moderators stijgeren tot en met. Hij had zijn punt gemaakt, maar blijft er - ondanks waarschuwingen - toch maar over doorbomen. We zijn ook maar mensen hé. En soms raakt ons geduld op. Andere lijn voor schelden aan moderators dan schelden bij gebruikers? Misschien wel ja... Bij scheldpartijen aan gebruikers zit het zo: als iemand zich gekwestst voelt kan die dat melden en knippen wij de scheldwoorden. Gebeurt dat herhaaldelijk dan krijgt de schelder in kwestie waarschuwingen en uiteindelijk als dat niet helpt een ban.
Hoe zit het bij schelden tegen moderators. We hebben veel geduld en we gaan nooit knippen in gescheld aan ons adres (zou nogal belachelijk overkomen). Maar als ons geduld op is dan is het op hé. Jullie zijn nu eenmaal te gast op ons forum. Als je op je werk je baas uitscheld (want uiteindelijk zijn wij hier baas hé) dan krijg je waarschijnlijk ook een andere sanctie dan wanneer je je collega uitscheldt.

Dank voor uw begrip
[size=1]Gegarandeerd 100% vrijwilligerswerk, Gegarandeerd 100% onafhankelijk
[/size]
FMisplon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 18:38   #12
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Meer moet dat niet zijn.
Kort en goed van FMisplon!
Oud 23 december 2004, 18:43   #13
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

"Ga maar op een ander".... maar heu... zoveel echte keus is er niet .. Misschien de "info".net versie van de deze... maar ook daar gaan ze zich moeten schikken...

Uiteindelijk komen ze altijd terug, al dan niet gereïncarneerd.. Dus zo slecht zal't hier wel niet zijn
Oud 23 december 2004, 20:46   #14
FMisplon
Provinciaal Gedeputeerde

FMisplon's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar FMisplon
Standaard

Neruda krijgt nog één kans.Ban stopt nu.
[size=1]Gegarandeerd 100% vrijwilligerswerk, Gegarandeerd 100% onafhankelijk
[/size]
FMisplon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 21:01   #15
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Ik zie dat er een grote verbetering is opgetreden in kwestie met het "modereren"

Ik wens alle Admin's en Mod's prettige feestdagen toe, en natuurlijk een goede gezondheid!

Groet, Andro!

Laatst gewijzigd door Andro : 23 december 2004 om 21:02.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 21:41   #16
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 22:31   #17
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
En ik vind die ban van Skill en Neruda toch wel terecht. Je moet toegeven dat Skill toch wel veel onzin uitslaat (one-liners zonder inhoud).
Sinds wanneer is onzin uitkramen illegaal op dit forum? Moest dat zo zijn, dan is dit forum zoals het klein kasteeltje in Brussel, waar alle illegalen zich verzamelen.

Misschien moet je de posts waarop ik antwoord ook eens lezen?
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2004, 00:46   #18
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Sinds wanneer is onzin uitkramen illegaal op dit forum? Moest dat zo zijn, dan is dit forum zoals het klein kasteeltje in Brussel, waar alle illegalen zich verzamelen.

Misschien moet je de posts waarop ik antwoord ook eens lezen?
Ja die posts zijn ook niet bepaald van een hoog niveau. Van mij mag je gerust onzin uitkramen, maar het wordt een probleem als iedereen dit begint te doen. Misschien vond ik het normaal dat jij voor even geband werd omdat ik die zaken gewoon ben op andere fora; dit is immers het meest lakse forum dat ik ooit heb meegemaakt. Niet dat ik er een probleem mee heb of zo, ik flap er ook wel af en toe eens iets onnozels uit dus het is leuk te weten dat je niet constant op de vingers wordt gekeken.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2004, 01:13   #20
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon
Ooef , Graag gedaan een met veel dank , Thank u !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be