![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Onvoorstelbaar julllie gasten ...een threads die een politiek tintje heeft en blijkbaar bij de rechtse moderatoren een gevoelig teentje heeft geraak ? Zomaar een politiek signaal naar k&k verbannen ??? Weeral de zoveelste bevestiging daar de moderatoren een aanhangsel zijn van de rechtse fascisten ...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=26416 Laatst gewijzigd door neruda : 20 december 2004 om 00:16. |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() vind binnenlandse politiek niet echt de plaats om over de uitslag van een missverkiezing te babbelen, k&k of eventueel maatschappelijke discussies waren een betere keuze geweest
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Lijkt me eerder een fait divers en dus K&K.
Dat jij ons meteen begint uit te schelden voor fascisten en simpele geesten is ook een mooi compliment en wordt zeker op prijs gesteld. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zo'n statement heeft ze inderdaad gemaakt, maar dat stond nergens in jouw thread. mss had je gewoon de politieke relevantie meer moeten belichten?
in alle geval lijkt het me niet echt een k&k-thread, als je de reacties leest ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vreem daar heel lang de volgende thread onder buitenland heeft mogen blijven en nog steeds is... http://forum.politics.be/showthread.php?t=25479 ...maar ja , Jeroentje zal zijn kuren weer gehad hebben zeker vandaag , niet ? of begon zijn rechtse teentje weer te jeuken ? |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Overdrijf je nu niet een beetje? In je thread werd er eerst nergens een vermelding gemaakt van de politieke uitingen van de nieuwe miss. Ik veronderstel dat de moderatoren daar niet van op de hoogte waren en dus de thread naar K&K hebben verhuisd.
Zelfs al is het niet zo snap ik echt niet waarom je Jeroen zo moet uitschelden. Die mensen doen ook maar hun werk, ze kunnen niet iedere post doornemen. Gun hen ook eens wat rust ipv een rel te maken van zo'n onbenulligheid, het is tenslotte dankzij hen dat je je mening hier mag uitspuwen. Ik heb zelf al veel als moderator en webmaster gewerkt en ik kan je verzekeren dat er altijd wel eens foutjes gemaakt worden door misverstanden. Ik kan je ook verzekeren dat het onderhouden van zo'n site en forum stukken geld kost en enorm veel werk om alles te onderhouden. Een beetje begrip van jou kant is dus zeker welkom. En als je dit dan 'rechts' of 'fascistisch' noemt raad ik je graag internationale of Amerikaanse fora aan. Niet dat ik er iets tegen heb, ik werk zelf op zulke fora als moderator, maar dar wordt er veel zwaarder gemodereerd dan hier. Een blote bil en het hek is al van de dam, een scheldwoord en je krijgt al een waarschuwing, in discussie treden met een moderator en je vliegt eruit. Wees blij dat de moderator tenminste je vrijheid geven, maar misbruik die dan niet om ze uit te schelden. Die vrijheid bestond ook op bepaalde fora, maar door het kinderachtig gedrag van bepaalde bezoekers worden de regels nu eenmaal strenger. Moderatoren zijn ook maar mensen, het zijn geen goden die ieder postje kunnen doornemen en met iedere forumer in discussie kunnen treden. (Een mooie miss overigens ![]() Laatst gewijzigd door instromaniac : 20 december 2004 om 01:08. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertss hebben twee threads het mogen ontgelden : http://forum.politics.be/showthread.php?t=26416 http://forum.politics.be/showthread.php?t=26420 Laatst gewijzigd door neruda : 20 december 2004 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
#11 | ||||
|
![]() Citaat:
Waaruit jij afleidt dat ik de meest rechtse boy zou zijn is me dan ook een absoluut vraagteken of is het omdat jij een topic (waaruit niet af te leiden was dat het echt over politiek ging) verkeerd hebt geplaatst (gezien jouw openingspost)? Citaat:
Eerst en vooral had ik het over één specifiek onderwerp en tweedes meld jij enkel wie miss is, lijkt me een fait divers en dus k&k. Citaat:
Zo niet is het een fait divers. Citaat:
Maar hoe jij je zou een beeld hebben gevormd van de politieke ideologie die ik zou aanhangen is me een compleet raadsel? Of ga je er, zoals anderen hier, gewoon vanuit dat wij "rechtse fascisten" zijn (jouw woorden)? Dit is al de tweede avond op rij dat ik word uitgemaakt voor al het schoon van de straat, een mens zou zich nog gaan afvragen waarom hij hier geld en tijd insteekt. |
||||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Separatisten? Ik heb de belgicistische nonsens-topic 'Good morning-evening BELGIUM!!!!!!!!!!!!' (momenteel nog in Communautaire Discussies) al meer dan tien keer gemeld, maar hij werd nog altijd niet verplaatst naar K&K...
|
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() En het is inderdaad zo, vermoed ik want ik heb het niet verplaatst, dat de moderator in kwestie geen weet had van de gedane uitspraken.
Had dit vermeld geweest ging het hoogstwaarschijnlijk niet naar K&K verhuisd zijn, maar zoals de startpost nu was lijkt het op niet meer dan een mededeling wie miss is geworden en dat is echt wel een onderwerp voor k&k. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze hebben je topic toch niet verwijderd? Laat die discussie hier gewoon varen, het heeft noch voor jou, noch voor de moderatoren enig nut. Het enige wat er hiermee bereikt wordt is dat je andermans kostbare tijd verspilt. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erger nog ..het is niet eens de mijne... http://forum.politics.be/showthread....055#post839055 |
|
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Het is gesloten omdat het a) dubbel is b) pagina's lang niet gaat over het onderwerp c) er wordt continue in gescholden.
Conclusie de sluiting ervan is objectief perfect gerechtvaardigd. |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt hier wel een linkse frustratie afvalput, en dat voor het verplaatsen van een topic over een 'miss'???
Staat in het forumreglement niet dat persoonlijke aanvallen en beledigingen niet zijn toegelaten? En wat voor fraais lees ik hier? Rechtse fascisten? Simpelgeestigen? Dictator? Als IK dit naar mijn kop geslingerd kreeg en IK Jeroen was, dan vloog Neruda nogal een gangetje! Dit heeft immers niks meer met een mening te maken maar met regelrechte persoonlijke aanvallen en beledingen. Wie laat zich op zo een platte wijze, en bovendien onterecht beledigen en uitschelden?
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |