Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 20 december 2004, 00:04   #1
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard Separatisten ..moderatoren ?

Onvoorstelbaar julllie gasten ...een threads die een politiek tintje heeft en blijkbaar bij de rechtse moderatoren een gevoelig teentje heeft geraak ? Zomaar een politiek signaal naar k&k verbannen ??? Weeral de zoveelste bevestiging daar de moderatoren een aanhangsel zijn van de rechtse fascisten ...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=26416

Laatst gewijzigd door neruda : 20 december 2004 om 00:16.
neruda is offline  
Oud 20 december 2004, 00:20   #2
big bad wolf
Parlementslid

big bad wolf's schermafbeelding

Standaard

vind binnenlandse politiek niet echt de plaats om over de uitslag van een missverkiezing te babbelen, k&k of eventueel maatschappelijke discussies waren een betere keuze geweest
Oud 20 december 2004, 00:22   #3
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
vind binnenlandse politiek niet echt de plaats om over de uitslag van een missverkiezing te babbelen, k&k of eventueel maatschappelijke discussies waren een betere keuze geweest
Bullshit....ze had duidelijk een politiek uiting of statement meegegeven...maar ja...voor de simpelgeestigen van de moderatoren..is dit idd misschien te moeilijk...
neruda is offline  
Oud 20 december 2004, 00:25   #4
Jeroen

Standaard

Lijkt me eerder een fait divers en dus K&K.

Dat jij ons meteen begint uit te schelden voor fascisten en simpele geesten is ook een mooi compliment en wordt zeker op prijs gesteld.
Jeroen is offline  
Oud 20 december 2004, 00:30   #5
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Lijkt me eerder een fait divers, dat jij ons daarom fascisten vindt vind ik op zijn minst een nogal belachelijke uitspraak.
Het moderatiebashen is weer begonnen blijkbaar.
Had het kunnen raden , dat u het weer was..heer Jeroen...niet de eerste keer ...onze meeste rechtse boy van de moderatoren...u houten hoofdje heeft duidelijk er niets van begrepen...maar enfin..ben ik al gewoon van u..bedankt alvast voor uw reactie om mijn threads voor als 'fait divers' te beschouwen...ik zou in ieder geval eens de statement van deze jonge dame eens gaan opzoeken..daar het een sterke politiek signaal aan gekoppelt was...maar omdat het u weer was..bevestigt u weer mijn twijfels...
neruda is offline  
Oud 20 december 2004, 00:38   #6
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

zo'n statement heeft ze inderdaad gemaakt, maar dat stond nergens in jouw thread. mss had je gewoon de politieke relevantie meer moeten belichten?

in alle geval lijkt het me niet echt een k&k-thread, als je de reacties leest

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 20 december 2004, 00:49   #7
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
zo'n statement heeft ze inderdaad gemaakt, maar dat stond nergens in jouw thread. mss had je gewoon de politieke relevantie meer moeten belichten?

in alle geval lijkt het me niet echt een k&k-thread, als je de reacties leest
helemaal geen K&K thread en Yann heeft er ook aan moeten geloven...hetzelfde onderwerp gevlogen naar k&k...

vreem daar heel lang de volgende thread onder buitenland heeft mogen blijven en nog steeds is... http://forum.politics.be/showthread.php?t=25479 ...maar ja , Jeroentje zal zijn kuren weer gehad hebben zeker vandaag , niet ? of begon zijn rechtse teentje weer te jeuken ?
neruda is offline  
Oud 20 december 2004, 00:54   #8
big bad wolf
Parlementslid

big bad wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Bullshit....ze had duidelijk een politiek uiting of statement meegegeven...maar ja...voor de simpelgeestigen van de moderatoren..is dit idd misschien te moeilijk...
geen idee waarover gebabbeld werd, heb pas gekeken vanaf 22u45 toen stadion normaal moest beginnen, mss kan je es herhalen wat miss politiek correct heeft gezegd?
Oud 20 december 2004, 01:03   #9
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Overdrijf je nu niet een beetje? In je thread werd er eerst nergens een vermelding gemaakt van de politieke uitingen van de nieuwe miss. Ik veronderstel dat de moderatoren daar niet van op de hoogte waren en dus de thread naar K&K hebben verhuisd.
Zelfs al is het niet zo snap ik echt niet waarom je Jeroen zo moet uitschelden. Die mensen doen ook maar hun werk, ze kunnen niet iedere post doornemen. Gun hen ook eens wat rust ipv een rel te maken van zo'n onbenulligheid, het is tenslotte dankzij hen dat je je mening hier mag uitspuwen. Ik heb zelf al veel als moderator en webmaster gewerkt en ik kan je verzekeren dat er altijd wel eens foutjes gemaakt worden door misverstanden. Ik kan je ook verzekeren dat het onderhouden van zo'n site en forum stukken geld kost en enorm veel werk om alles te onderhouden. Een beetje begrip van jou kant is dus zeker welkom.

En als je dit dan 'rechts' of 'fascistisch' noemt raad ik je graag internationale of Amerikaanse fora aan. Niet dat ik er iets tegen heb, ik werk zelf op zulke fora als moderator, maar dar wordt er veel zwaarder gemodereerd dan hier. Een blote bil en het hek is al van de dam, een scheldwoord en je krijgt al een waarschuwing, in discussie treden met een moderator en je vliegt eruit. Wees blij dat de moderator tenminste je vrijheid geven, maar misbruik die dan niet om ze uit te schelden.
Die vrijheid bestond ook op bepaalde fora, maar door het kinderachtig gedrag van bepaalde bezoekers worden de regels nu eenmaal strenger. Moderatoren zijn ook maar mensen, het zijn geen goden die ieder postje kunnen doornemen en met iedere forumer in discussie kunnen treden.

(Een mooie miss overigens )

Laatst gewijzigd door instromaniac : 20 december 2004 om 01:08.
instromaniac is offline  
Oud 20 december 2004, 01:10   #10
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Overdrijf je nu niet een beetje? In je thread werd er eerst nergens een vermelding gemaakt van de politieke uitingen van de nieuwe miss. Ik veronderstel dat de moderatoren daar niet van op de hoogte waren en dus de thread naar K&K hebben verhuisd.
Zelfs al is het niet zo snap ik echt niet waarom je Jeroen zo moet uitschelden. Die mensen doen ook maar hun werk, ze kunnen niet iedere post doornemen. Gun hen ook eens wat rust ipv een rel te maken van zo'n onbenulligheid, het is tenslotte dankzij hen dat je je mening hier mag uitspuwen. Ik heb zelf al veel als moderator en webmaster gewerkt en ik kan je verzekeren dat er altijd wel eens foutjes gemaakt worden door misverstanden. Ik kan je ook verzekeren dat het onderhouden van zo'n site en forum stukken geld kost en enorm veel werk om alles te onderhouden. Een beetje begrip van jou kant is dus zeker welkom.

(Een mooie miss overigens )
Als je 100% onafhankelijkheid en neutraliteit waarborgt , respecteer ze dan...het is niet de eerste maal ons rechtse Jeroentje zich schuldig maakt aan selectieve slots en verschuivingen op 'linkse' threads..gelieve hiermee ook te stoppen...als je het rechtse vuilnis blijft toelaten verlies je uw geloofwaaridgheid..en ik denk niet dat dit de bedoeling is...enfin ..hoe je het draait of keert...het blijft mijn mening folks....en ondertss mag diene gast zijne gang maar gaan...zielig....

Ondertss hebben twee threads het mogen ontgelden :
http://forum.politics.be/showthread.php?t=26420

Laatst gewijzigd door neruda : 20 december 2004 om 01:14.
neruda is offline  
Oud 20 december 2004, 01:16   #11
Jeroen

Standaard

Citaat:
Had het kunnen raden , dat u het weer was..heer Jeroen...niet de eerste keer ...onze meeste rechtse boy van de moderatoren...
Ik heb het niet verplaatst nochtans ...
Waaruit jij afleidt dat ik de meest rechtse boy zou zijn is me dan ook een absoluut vraagteken of is het omdat jij een topic (waaruit niet af te leiden was dat het echt over politiek ging) verkeerd hebt geplaatst (gezien jouw openingspost)?

Citaat:
u houten hoofdje heeft duidelijk er niets van begrepen...maar enfin..ben ik al gewoon van u..bedankt alvast voor uw reactie om mijn threads voor als 'fait divers' te beschouwen...
Doe ik dat dan?
Eerst en vooral had ik het over één specifiek onderwerp en tweedes meld jij enkel wie miss is, lijkt me een fait divers en dus k&k.

Citaat:
ik zou in ieder geval eens de statement van deze jonge dame eens gaan opzoeken..daar het een sterke politiek signaal aan gekoppelt was...
Ik dacht dat als je een discussie over haar uitspraken wil beginnen dat de topicstarter die dan wel zou vermelden, niet?
Zo niet is het een fait divers.

Citaat:
maar omdat het u weer was..bevestigt u weer mijn twijfels...
Nogmaals, ik was het niet, maar dat maakt me niks uit, het is volledig terecht verplaatst op basis van jouw openingspost.
Maar hoe jij je zou een beeld hebben gevormd van de politieke ideologie die ik zou aanhangen is me een compleet raadsel?
Of ga je er, zoals anderen hier, gewoon vanuit dat wij "rechtse fascisten" zijn (jouw woorden)?

Dit is al de tweede avond op rij dat ik word uitgemaakt voor al het schoon van de straat, een mens zou zich nog gaan afvragen waarom hij hier geld en tijd insteekt.
Jeroen is offline  
Oud 20 december 2004, 01:19   #12
Jeroen

Standaard

Citaat:
Als je 100% onafhankelijkheid en neutraliteit waarborgt , respecteer ze dan...het is niet de eerste maal ons rechtse Jeroentje zich schuldig maakt aan selectieve slots en verschuivingen op 'linkse' threads..
Reik me eens voorbeelden aan?

Citaat:
en ondertss mag diene gast zijne gang maar gaan...zielig....
Jij mag hier anders ook je gang gaan?
Jeroen is offline  
Oud 20 december 2004, 01:20   #13
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Separatisten? Ik heb de belgicistische nonsens-topic 'Good morning-evening BELGIUM!!!!!!!!!!!!' (momenteel nog in Communautaire Discussies) al meer dan tien keer gemeld, maar hij werd nog altijd niet verplaatst naar K&K...
Oud 20 december 2004, 01:20   #14
Jeroen

Standaard

En het is inderdaad zo, vermoed ik want ik heb het niet verplaatst, dat de moderator in kwestie geen weet had van de gedane uitspraken.
Had dit vermeld geweest ging het hoogstwaarschijnlijk niet naar K&K verhuisd zijn, maar zoals de startpost nu was lijkt het op niet meer dan een mededeling wie miss is geworden en dat is echt wel een onderwerp voor k&k.
Jeroen is offline  
Oud 20 december 2004, 01:27   #15
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Als je 100% onafhankelijkheid en neutraliteit waarborgt , respecteer ze dan...het is niet de eerste maal ons rechtse Jeroentje zich schuldig maakt aan selectieve slots en verschuivingen op 'linkse' threads..gelieve hiermee ook te stoppen...als je het rechtse vuilnis blijft toelaten verlies je uw geloofwaaridgheid..en ik denk niet dat dit de bedoeling is...enfin ..hoe je het draait of keert...het blijft mijn mening folks....en ondertss mag diene gast zijne gang maar gaan...zielig....

Ondertss hebben twee threads het mogen ontgelden :
http://forum.politics.be/showthread.php?t=26420
Zie nu toch eens in dat het om een misverstand gaat! Door je openingspost gingen de moderatoren er van uit dat het slechts om het feit ging dat er iemand van allochtone origine als miss is verkozen; ze konden het misschien hoogsten verhuisd hebben naar integratie.
Ze hebben je topic toch niet verwijderd?

Laat die discussie hier gewoon varen, het heeft noch voor jou, noch voor de moderatoren enig nut. Het enige wat er hiermee bereikt wordt is dat je andermans kostbare tijd verspilt.
instromaniac is offline  
Oud 20 december 2004, 01:31   #16
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
En het is inderdaad zo, vermoed ik want ik heb het niet verplaatst, dat de moderator in kwestie geen weet had van de gedane uitspraken.
Had dit vermeld geweest ging het hoogstwaarschijnlijk niet naar K&K verhuisd zijn, maar zoals de startpost nu was lijkt het op niet meer dan een mededeling wie miss is geworden en dat is echt wel een onderwerp voor k&k.
Knoop maar dit goed in jullie oren...hoe 'jullie' het draaien of keren...mogen jullie al dankbaar zijn dat hier nog een kleine minderheid aan 'links front' hier nog zijn mening op 'politics.be' komt neergooien ..en om nog af en toe de balance een beetje naar links te doen kantelen..maar jullie 'onneutraal' manier van selectief denken..demoraliseert hoe langer hoe meer waarom wij hier onze ding nog mogen doen...en wordt politics.be alsmaar meer en meer de vuilbak van de fascisten van het VB....doe zo verder en dit wordt enkel maar de rechtse frustratie afvalput van het VB...
neruda is offline  
Oud 20 december 2004, 01:36   #17
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Zie nu toch eens in dat het om een misverstand gaat! Door je openingspost gingen de moderatoren er van uit dat het slechts om het feit ging dat er iemand van allochtone origine als miss is verkozen; ze konden het misschien hoogsten verhuisd hebben naar integratie.
Ze hebben je topic toch niet verwijderd?

Laat die discussie hier gewoon varen, het heeft noch voor jou, noch voor de moderatoren enig nut. Het enige wat er hiermee bereikt wordt is dat je andermans kostbare tijd verspilt.
Misverstanden zijn er om rechtgetrokken te worden ...inmiddels heeft onze dictator Jeroen er al eentje van gesloten....die gast maakt het van kwaad naar erger...
Erger nog ..het is niet eens de mijne...

http://forum.politics.be/showthread....055#post839055
neruda is offline  
Oud 20 december 2004, 01:43   #18
Jeroen

Standaard

Het is gesloten omdat het a) dubbel is b) pagina's lang niet gaat over het onderwerp c) er wordt continue in gescholden.
Conclusie de sluiting ervan is objectief perfect gerechtvaardigd.
Jeroen is offline  
Oud 20 december 2004, 02:00   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het lijkt hier wel een linkse frustratie afvalput, en dat voor het verplaatsen van een topic over een 'miss'???

Staat in het forumreglement niet dat persoonlijke aanvallen en beledigingen niet zijn toegelaten?

En wat voor fraais lees ik hier? Rechtse fascisten? Simpelgeestigen? Dictator?

Als IK dit naar mijn kop geslingerd kreeg en IK Jeroen was, dan vloog Neruda nogal een gangetje!
Dit heeft immers niks meer met een mening te maken maar met regelrechte persoonlijke aanvallen en beledingen. Wie laat zich op zo een platte wijze, en bovendien onterecht beledigen en uitschelden?
Oud 20 december 2004, 02:11   #20
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Het lijkt hier wel een linkse frustratie afvalput, en dat voor het verplaatsen van een topic over een 'miss'???

Staat in het forumreglement niet dat persoonlijke aanvallen en beledigingen niet zijn toegelaten?

En wat voor fraais lees ik hier? Rechtse fascisten? Simpelgeestigen? Dictator?

Als IK dit naar mijn kop geslingerd kreeg en IK Jeroen was, dan vloog Neruda nogal een gangetje!
Dit heeft immers niks meer met een mening te maken maar met regelrechte persoonlijke aanvallen en beledingen. Wie laat zich op zo een platte wijze, en bovendien onterecht beledigen en uitschelden?
En als je nu eens de andere users hun posts met hun geflame ook eens zou lezen, dan kan het forum opgedoekt worden, bij wijze van spreken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be