![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telenet verhoogt prijzen van vaste abonnementen vanaf 25 oktober.
Toch iets om rekening met te houden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams is niet beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar is het niet zo dat als er ééntje zijn prijzen aanpast de anderen ook vrij snel volgen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doemme , ik ben niet bij telenet , da's niet eerlijk
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() pakt scarslet, das proximus maar dan goedkoper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In vergelijking met het buitenland is telecom in ons land peperduur.
Eender welke provider je neemt, steeds veel te duur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan heb je nog een leukertje als je de 'mijn telenet' even opvraagt en dat zijn cookies, cookies, cookies. U merkt het al maar ik heb aan die opgedrongen cookies de pest nog te zwijgen over de cookies die deftig gecamoufleerd zijn en je ze bijna niet ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn internet kost 25,- € per maand. Mijn gsm verkeer en mobiele data is met herlaadkaart. Om de zoveel maand zet ik er eens 5,- of 10,- € op. Voor wifi op verplaatsing met smartphone betaal ik niets door het lenen van een account voor Telenet Wi-Free en Proximus Public Wifi. Deze kosten dekken mijn professioneel en private gebruik, ( volledig private betaald voor uitsparing administratiekosten).
Voor professioneel gebruik heb ik een vast VOIP nummer dat me jaarlijks +- 50,- € kost. Geen TV, abonnementen en geen streaming kosten. Enkel te veel schermtijd met gratis Youtube en Instagram stories. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 augustus 2020 om 07:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte Hendrik de Eerste
Het Vernet (Tele-net) heeft ondertussen ook een klein deel van de Waalse markt aangeboord. Hun diensten worden in zeven gemeenten in de Henegouwse laars aangeboden. Erkelen (Erquelinnes) Kemmik (Chimay) Keuven (Couvin) Koudekapelle (Froidchappelle) Momegem (Momignies) Schoonbergen (Beaumont) Zieverik-Ranse (Sivry-Rance) Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 22 augustus 2020 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ouders daarentegen waar ik voor mantelzorg begrijpen dat allemaal niet zo goed meer. Mijn moeder is een echte telefoonfreak. Nu heeft zij nog een tablet gekregen van iemand en ja Wi-Fi ding hé. (persoonlijk zal ik dat nooit in huis halen dat Wi-Fi ding of ook maar aanzetten wegens: géén boodschap aan) Merkte ik ook dat men hun abonnement Expresnet naar een WIGO overgezet had zonder dat er ook maar iemand om gevraagd heeft of het moet buiten mijn weten om geweest zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 augustus 2020 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De lelijke afzetters
![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de klantenservice van Telenet nog altijd zo legendarisch slecht? Zelf ben ik ook tevreden van Proximus.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 22 augustus 2020 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VOO in Franstalig België is geen haar beter dan Telenet in Vlaanderen. https://www.voo.be/fr Laatst gewijzigd door Henri1 : 22 augustus 2020 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heren
Over wat zit u te klagen! Uw intekening bij Vernet wordt een weinig duurder. Ja, dit is jammer. U kan een vereniging oprichtingen tegen zulke stijgingen. Misschien kunt u onderling afspreken om niet meer te betalen vooraleer de oude handelsovereenkomst behouden blijft. Er zal ongetwijfeld genoeg geld overblijven om te verprutsen aan stinkstokken, sterke drank, snoepgoed, merkkleren, huisdieren, wagens, brommers, bestrijdingsmiddelen, geurwater, buitenlandse reizen, buitenlandse hebbedingetjes,..., en wijven Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit valt te betwijfelen. Het Vernet werd in 1996 opgericht, terwijl "Proximus" (Latijn: zeer nabij) een liednaam is van 2000. https://www.youtube.com/watch?v=h_vx4mRWT7w Met welluidende groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Proximus_Groep Meo Culpa. Laatst gewijzigd door Henri1 : 22 augustus 2020 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al op gelet (Telenetgebruikers) dat als je uw 'Mijn Telenet' wil raadplegen daar ook de nodige veranderingen aan aangebracht geweest zijn?
Nu moet je uw account verplicht koppelen aan uw Tel nummer geloof ik. Stel ik mij de vraag: en als je daar géén boodschap aan hebt dan sta je voor 'paal?' Van nature zijn de meeste mensen 'gewoontebeesten' maar de laatste jaren worden die met de regelmaat van de klok doorbroken. Mea maxima culpa mocht mijn tekst verkeerd klinken. ![]() p.s. Ik heb eigenlijk al véél spijt dat ik laatst nog een nieuwe pc bouwde want op huidig ogenblik met alles wat men ons door de strot duwt denk ik dat ze binnenkort allemaal op het containerpark aangeboden zullen worden daar ik totaal géén fan ben van 'u moet dit, u moet dat ...' Het woord moeten staat al jaar- en dag niet meer bij mijn vrij povere woordenschat.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 augustus 2020 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is wel een tijd geweest dat er op hun call center halve idioten rondhingen.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je nu echt zeggen dat er bij Telenet halve garen werken ?
|
![]() |
![]() |