![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij krijgt een 'paterscoiffure', zoals duidelijk te zien is in dit propaganda filmpje van zijn partij waar ze youtube mee overspoelen.
Misschien investeren in een toupetje, Tom ? Of een haar implantatie laten doen ? https://www.youtube.com/watch?v=eMpSSqafojg
Laatst gewijzigd door Pandareus : 7 oktober 2022 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat op zijn 36e verjaardag!
Volgens mij is het de schuld van de vaccins!
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 oktober 2022 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is maar een oplossing voor: alles eraf. Skinhead.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is het beste. Trouwens, in de Voorpost militie gaan ze dat enorm waarderen, dat hunne grote chef Tom nu eindelijk ook zo een kop heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij ziet er echt lullig uit hee ? Met dat onnozele kale kruintje dat hij met zijn steeds mooi geföhnde haardos probeert te verbergen ?
![]() Waarschijnlijk gaat de cameraman van dienst nu tegen zijn radijzen gesjot worden omdat hij TVG zo filmde dat die kale plek zichtbaar was. Binnenkort kunnen we hem Broeder Tom noemen.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 oktober 2022 om 07:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mensen op hun uiterlijk pakken
altijd dezelfden
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Lachen met iemands kaalheid is onvolwassen, ook indien die man (Tom Van Griekenland) uw vijand is. Dezelfde leden vallen inderdaad door een dergelijke kinderachtige, dwaze of haatdragende berichtgeving telkens op. In tegenstelling tot andere, heel wat ernstigere, leden doen de beheerders van dit overlegoord hiertegen weinig tot niets. Misschien zit een "bijzondere vriendschapsband" tussen beiden hiervoor tussen. Er hoeft eigenlijk niets tegen deze narren gedaan te worden. Zij dienen eenvoudigweg volledig verloochend te worden. Toch blijven heel wat leden deze narren aan te moedigen om hun prutsberichtgeving hier voort te zetten. Kaalheid is deels erfelijk aangelegd en wordt door allerhande andere zaken ook teweeggebracht of versneld: druk leven, roken, ongezonde voeding, enkele geneesmiddelen. Mannelijk haaruitval wordt tevens veroorzaakt door het omzetten van teelbalstof (testosteron) naar tweewaterteelbalstof (dihydrotestosteron) onder invloed van de 5-?-herleidgiststof (5-alfa-reductase enzym). Tweewaterteelbalstof heeft een drie maal sterkere vermannelijkende werking en duwt in dit geval van haaruitval de haarzakjes, vooral op het bovenste deel van het hoofd, geleidelijk aan uit. Een ander woord voor "tonsuur" is "kruinschering" en wordt moedwillig gedaan. De hoofdding van deze draad is dus verkeerd. Het woord "kruin" heeft betrekking tot het bovenste deel van het hoofd en werd vanuit het Latijn ontleend (corona). Dit Latijns woord is meerdere malen ontleend: kruin (oudste ontlening ook m.b.t. het bovenste deel van een boom), kroon (jongere ontlening m.b.t. koninklijk hoofddeksel) en corona (jongste ontlening m.b.t. een verzameling verkoudheidsmetstoffen). Met mannelijke groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook kaal. Van veel vroegere leeftijd dan Van Grieken nu.
Mijn leuze is dan ook: "In een drukke straat groeit geen gras." Overigens zijn er veel goei grappen over kaalhoofdigen. Maar die vond ik niet terug in de openingspost, en nog minder in de rest van de draad.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan nochtans heel wat lapmiddeltjes om die paterskruin te maskeren : spray in de kleur van je haar, er vezels op plakken enz enz. Of een klakske op zijn kop zetten met de collabo vlag ?
Natuurlijk, tegen dat de kale tuin/kruin TE groot gaat worden gaat hij structurele keuzes moeten maken : -alles weg, en dan een pruik -toepetje laten maken op maat -naar Turkije gaan voor een hair transplant -ofwel full Voorpost-modus gaan en de knikker kaal scheren of met een 'broske' rondlopen (ik vrees dat dat niet past met zijn 'ideale schoonzoon-pose en zijn hang naar dure maatpakken...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij mij begint de laatste jaren de maan ook door de bomen te schijnen. Ik heb altijd al langer haar gehad en meestal zijn ze in een dotje. Mijn penaltyplek is dus onzichtbaar.
Dus Tommeke kan misschien een Man Bun overwegen.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weg met die lapmiddels.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige mannen die een dotje mogen dragen, zijn samoerai.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die leeuw lijkt z'n prioriteiten wel te kennen!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Blok voorzitter met een Man Bun is veel beter dan een paterskop. ![]() |
|
![]() |
![]() |