![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niemand wil terug naar de Middeleeuwse vergeetput, maar het komt me voor dat men de gedetineerden tegenwoordig toch wel érg veel rechten toedicht.
Citaat:
www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240709_96652841
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, we gaan gijzelaars binnenlaten in inrichtingen waar een belangrijk deel van de gedetineerden dat zien als prima methode om goestingskes ingevuld te krijgen.
Geniaal. Ook, gaan we die "comfort-maatschappelijke werkers" uitgebreid controleren op smokkelwaar? Gaan die hun rechten dan niet geschonden worden?
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn vrouwelijke cipiers genoeg die gerust een centje willen bijverdienen.
Het is dan nog legaal ook, in tegenstelling met drugs binnensmokkelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Komaan zeg, je weet best dat penitentiair beambten grondig gescreend worden eer zij worden aangenomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Technisch beambte heb ik al ergens gelezen maar penistentiair beambte das nieuw.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe grondig hebben ze de politieagent die ook drugdealer was gescreend? Toen die vrij kwam nadat hij een deel van zijn zes jaar bak die hij had gekregen voor "handel en bezit" is hij de dag erna begonnen als cipier.
Cipiers screenen, zwijg me er van, cipiers zijn de mensen die het goedkoopste zijn om om te kopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cipiers. Dat is Vlaams. Maar over het onderwerp: van mij mag het, dat intiem bezoek, van zowel partners als niet-partners. Niet te vaak, onder veilige voorwaarden (wel een gevoelig punt: explosief zware geweldenaars ...) en bla bla ... want de gevangenisstraf moet een straf blijven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of spreken we toch van enkele jaren?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zoals u en ik. En onder de ambtenaren, niet zo hoog in de pikorde, wegens uitvoerend, geen bureaupiloten. Ergo, die hun lonen zijn "bespreekbaar" buiten het legale circuit.
![]() |