![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand een idee wat er die dag te gebeuren stond of wat er de dag voordien gebeurde?
Er waren op dat moment volgens "stand van zaken" op de homepage van dit forum (onderaan) een recordaantal van 6380 actieve gebruikers ... euh...actief op het forum. Een donderdagochtend. Iets over half zes. 6380 man op dit forum... Wat was de reden?
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen weten dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() De FSB?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toen een oproep gedaan aan al mijn vrienden, vrienden van mijn vrienden alsook aan al mijn kennissen + de familie en vrienden van die kennissen om op 13 juni 's ochtends héél vroeg op dit forum aanwezig te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Je zou eens een statistiek moeten nemen van de IP adressen van deze profielen. Ik zou er niet van verschieten dat er vele Russische IP adressen zouden uitkomen gezien de draad "Russische vlag op het parlement van de Krim" dewelke een openingspost in het Engels heeft, en o.a. hevig gebruikt wordt als bron om desinformatie te verspreiden in het Westen. Er zijn ook enkele zeer actieve leden die hieraan meewerken (de makkelijk beïnvloedbare collaborateurs niet meegerekend). De draad is bij dit schrijven 3.853.994 keer bekeken. Ter referentie: de 9/11 draad is "slechts" 2.855.344 keer bekeken, en is bijna dubbel zo oud.
Nog een reden dat dit forum zo populair kan zijn bij Russen is de onveiligheid van dit forum. De vBulletin versie van deze website is vBulletin 3.6.8. Deze is veertien jaar (!!) oud en zit vol veiligheidslekken. ![]() Op 22 juli 2010 was er een groot veiligheidslek in de software van vBulletin 3.8.6, vermits dit een latere versie is dan die van politics, neem ik ook aan dat iedereen hier een uniek paswoord gebruikt dat die nergens anders gebruikt. Ik vind het ook buitengewoon dapper hoe sommige mensen hier dingen posten denkend dat ze anoniem zijn. ![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 4 juli 2024 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil dat zeggen dat het Kremlin zich er persoonlijk mee moeit?
![]() |